Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نظر افضلی گفت : پایان سیطره داعش در عراق و سوریه نشان داد که دشمنان اگر هر ترفندی بزنند و حتی اگر جنگ عقیدتی به پا کنند و بخواهند میان مسلمانان اختلاف بیندازند راه به جایی نخواهند برد.

وی افزود: علی‌رغم حمایت‌های مالی و اتاق‌های فکر استکبار جهانی این گروه ضدانسانی و ضدبشری با ایمان سربازان امام زمان(عج) و اتحاد شیعه و سنی مواجه شد و نتوانست در بین مردم جایگاهی پیدا کند و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحقق وعده سردار سلیمانی نشان داد که هر کجا ایمان را به کار گرفتیم و با ایمان، خلوص و عقیده پاک حرکت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

افضلی ادامه داد: اگر همین عقیده و حرکت در دیگر امور مانند مسائل اقتصادی تحقق پیدا کند و فسادها، تبعیض‌ها، رانت‌ها و پارتی‌بازی‌ها نباشد مطمئناً مشکلی در کشور نداریم که قابل حل نباشد و مدافعان حرم و مجاهدان درس بزرگی به همه دادند و ثابت کردند که با اخلاص مسائل حل‌شدنی است.

 وی با بیان اینکه همیشه باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم و نباید حتماً دشمن را در خانه خود غافلگیر کنیم، گفت: مردم و جوانان مدافع حرم ما نمی‌توانند نسبت به دیگر مسلمانان و حرم ائمه اطهار(علیهماالسلام) بی‌تفاوت باشند.

 نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وحشیانه داعش در کشورهای اسلامی، افزود:  خوشبختانه با مجاهدت‌های مدافعان حرم، ایران در امنیت است و تنها در این مدت شاهد بروز یک عملیات تروریستی در مجلس بودیم و امروز نیز پایان عمر داعش دل‌های همه را شاد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم