Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: همه مسئولان کشوری از مدیریت، عملکرد، نظم و خدمات رسانی به زلزله زدگان این شهرستان رضایت کامل دارند.

فرامرز اکبری روز سه شنبه در شورای اداری قصرشیرین افزود: کار اسکان مردم این شهرستان به پایان رسید و سامان دهی و رضایتمندی که وجود دارد مرهون تلاش های مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: دولت و نظام کمک های زیادی را به مردم زلزله زده این شهرستان ارائه کرده است اما عده ای مغرض همواره سعی در سیاه نمایی علیه دولت را دارند.
وی با بیان اینکه باید همه خدمات و امدادرسانی ها مستندسازی و برای مردم بازگو شود، بیان کرد: در بتدای وقوع حادثه زلزله 7 و سه دهم ریشتری، بهترین خدمات درمانی در بیمارستان ارائه شد.
وی ادامه داد: با وقوع زلزله و کار امدادرسانی، با حضور به موقع نیروهای نظامی و انتظامی، از نظر امنیت هیچ مشکلی نداشته ایم.
فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: تاکنون بیش از 6 هزار تخته چادر بین مردم زلزله زده قصرشیرین توزیع شد و خدمات برق، آب، گاز و تلفن و توزیع کمک ها را بین مردم به بهترین وجه انجام داده ایم.
اکبری، از برق رسانی به چادرهای اسکان خبرداد و گفت: با توجه به بارش باران نایلون نیز برای محافظت و پوشش چادرها در بین مردم زلزله زده توزیع می شود.
وی از مدیریت کمک ها در این شهرستان خبر داد و با بیان این که وسایل گرمایشی نیز به مرور بین مردم توزیع خواهد شد.
وی تاکید که که آب شهرستان هیچ مشکلی ندارد و آب قصرشیرین بعد از زلزله با دستگاه های مدرن تصفیه می شود و قابل آشامیدن است.
این مقام مسئول از انتخاب استان تهران به عنوان معین شهرستان قصرشیرین برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اخیر خبرداد و گفت: مردم با کارشناسان مستقر در شهرستان همکاری و نسبت به بازسازی اقدام کنند.
اکبری افزود: از امروز یک هزار کیسه آراد رایگان بین خبازی های شهرستان توزیع می شود تا نسبت به پخت نان بیشتر و توزیع آن در بین مردم زلزله زده اقدام کنند.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد