Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،بخارایی دبیر فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران از مجموعه های ورزشی علی دایی، رضازاده ، دفتر استعداد یابی و پایگاه قهرمانی بازدید کرد.

بخارایی در این بازدید گفت: استان اردبیل با توجه به قابلیت ها و ظرفیت هایی که دارد می تواند از قطب های ورزش کشور بشود و در بحث توریسم ورزشی هم می تواند به نحو احسن نقش ایفا کند و این میسر نخواهد شد مگر با میزبانی مسابقات و اردوهای ملی ، آسیایی و جهانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بخارایی افزود : با توجه به اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی از 28آبان جهت حضور در مسابقات جام جهانی 2018آلمان در شهر سرعین در حال برگزاری است از میزبانی استان اردبیل راضی هستیم و اردو در بهترین شرایط در حال برگزاری است. و امید واریم بتوانیم تیم را در بهترین شرایط راهی مسابقات بکنیم. وی افزود:اردبیل از شرایط زمین چمن با مشکل مواجه هست ولی با وجود سالن شش هزار نفری رضازاده و سالن شهید آسمانی می تواند میزبان خوبی برای بازیهای توپی و سالنی باشد بخارایی اضافه کرد:با وجود سالن ورزشی رضا زاده و دیگر سالنهای موجود در اردبیل، این استان می تواند میزبانی شایسته ای برای برگزاری مسابقات هاکی آسیایی 2019در داخل سالن باشد که ما در شرایط ایده آل این موضوع را هم به فدراسیون و هم به کنفدراسیون آسیا انعکاس خواهیم داد و مقدمات میزبانی استان اردبیل را فراهم خواهیم کرد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان