Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،بخارایی دبیر فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران از مجموعه های ورزشی علی دایی، رضازاده ، دفتر استعداد یابی و پایگاه قهرمانی بازدید کرد.

بخارایی در این بازدید گفت: استان اردبیل با توجه به قابلیت ها و ظرفیت هایی که دارد می تواند از قطب های ورزش کشور بشود و در بحث توریسم ورزشی هم می تواند به نحو احسن نقش ایفا کند و این میسر نخواهد شد مگر با میزبانی مسابقات و اردوهای ملی ، آسیایی و جهانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بخارایی افزود : با توجه به اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی از 28آبان جهت حضور در مسابقات جام جهانی 2018آلمان در شهر سرعین در حال برگزاری است از میزبانی استان اردبیل راضی هستیم و اردو در بهترین شرایط در حال برگزاری است. و امید واریم بتوانیم تیم را در بهترین شرایط راهی مسابقات بکنیم. وی افزود:اردبیل از شرایط زمین چمن با مشکل مواجه هست ولی با وجود سالن شش هزار نفری رضازاده و سالن شهید آسمانی می تواند میزبان خوبی برای بازیهای توپی و سالنی باشد بخارایی اضافه کرد:با وجود سالن ورزشی رضا زاده و دیگر سالنهای موجود در اردبیل، این استان می تواند میزبانی شایسته ای برای برگزاری مسابقات هاکی آسیایی 2019در داخل سالن باشد که ما در شرایط ایده آل این موضوع را هم به فدراسیون و هم به کنفدراسیون آسیا انعکاس خواهیم داد و مقدمات میزبانی استان اردبیل را فراهم خواهیم کرد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی یک دوره مسابقات ورزشی در راستای برنامه‌های وزارتی در ۹ رشته ورزشی با حضور ۳۸۹ دانشجوی دختر و پسر دانشگاه اردبیل برگزار شد. - اخبار استانها -

یونس پرواسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با تشریح جزئیات فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اداره تربیت ‌بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اردبیل، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت ‌بدنی یک دوره مسابقات ورزشی در راستای برنامه‌های وزارتی در 9 رشته ورزشی برای پسران دانشجو و 6 رشته ورزشی برای دختران دانشجو از تاریخ 26 مهرماه لغایت 2 آبان ‌ماه به مدت یک هفته برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه استقبال دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی از مسابقات بسیار قابل توجه بود، تصریح کرد: 145 نفر از دانشجویان دختر و 244 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه در این مسابقات شرکت کردند که در مجموع مسابقات هفته تربیت‌ بدنی با مشارکت 389 نفر از دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اردبیل گفت: این مسابقات در رشته‌های آمادگی جسمانی، طناب‌زنی، پلانک، دارت، والیبال 2 نفره، طناب‌کشی، شطرنج سرعتی، روپایی، والیبال چهار نفره، فوتسال، بسکتبال سه نفر و بارفیکس برگزار شد.

پرواسی افزود: مسابقات هفته بسیج و روز دانشجو توسط اداره تربیت‌ بدنی و با مشارکت انجمن‌های ورزشی دانشجو به تفکیک در 2 بخش دختران و پسران دانشجو در چهار رشته ورزشی از تاریخ 12 الی 21 آذرماه برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: استقبال دانشجویان نو ورود دانشگاه از این مسابقات قابل قبول بود که در رشته‌های شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار شد.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل ‌و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یک دوره مسابقات ورزشی مابین دانشجویان خوابگاهی و دانشکده‌ای به تفکیک در 2 بخش دختران و پسران دانشجو در 6 رشته ورزشی برگزار شد.

پرواسی بیان کرد: این مسابقات با مشارکت انجمن‌های ورزشی دانشجویان از تاریخ 23 لغایت 28 بهمن‌ماه و به مدت یک هفته برگزار شد که در مجموع 228 نفر از دانشجویان دانشگاه در این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه یادآور شد: در راستای ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان خوابگاهی و در مناسبت‌های مختلف 11 دوره مسابقات ورزشی در رشته‌های پلانگ، روپایی، طناب‌زنی، شطرنج، دارت، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی، والیبال 2 نفره، بسکتبال سه نفره،‌ فوتبال ‌دستی، گل کوچک و بازی‌های بومی، محلی برگزار شده است.

رئیس اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: در این مسابقات مجموعا 922 نفر از دانشجویان شرکت کردند که 317 نفر را دانشجویان دختر و 605 نفر را دانشجویان پسر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی عکس بهارگاه به میزبانی سیستان وبلوچستان
  • برگزاری محافل قرآنی در اردبیل در ماه مبارک رمضان
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • آغاز مسابقات رشته ساحلی در جام رمضان مشهد
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا
  • آمار فروش تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد