Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:11:10 GMT

واکنش عبداللهی به سرباز شدن 2 ستاره استقلال

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۲۱۱۵

واکنش عبداللهی به سرباز شدن 2 ستاره استقلال

امروز برخی رسانه‌های ورزشی از احتمال حضور امید نورافکن و سیدمجید حسینی به دلیل مشمولیت سربازی در تیم تراکتورسازی تبریز خبر دادند اما نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درخصوص  اینکه آیا حسینی و نورافکن سرباز هستند و در نیم فصل از استقلال جدا می‌شوند، گفت: نه تنها این دو بازیکن بلکه چهار بازیکن دیگر هم دانشجو هستند و در تیم ما بازی می‌کنند، حسینی و نورافکن گواهی اشتغال به تحصیل دارند و دلیلی بر جدایی آنها از استقلال وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک آنها موجود است و همانطور که گفتم 6 بازیکن ما در حال تحصیل هستند که اگر مشمول خدمت سربازی هم باشند با برگه اشتغال به تحصیلی که به سازمان نظام وظیفه ارائه کردند مشکلی برای همراهی استقلال ندارند.

وی درخصوص اینکه آیا تراکتورسازی پیشنهادی به باشگاه استقلال برای جذب این نفرات داده است یا خیر، گفت: تراکتورسازی هیچ  وقت چنین کاری نمی‌کند چون نه تنها استقلال بلکه در همه تیم‌ها بازیکنان دانشجو حضور دارند و با گواهی  اشتغال به تحصیل بازی می‌کنند. بازیکنی راهی تیم تراکتورسازی می‌شود که دانشجو نباشد و گواهی اشتغال به تحصیل هم نداشته باشد و مشمول قانون سربازی شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم

ویکتور ومبانیاما ستاره اسپرز مطابق انتظار جایزه بهترین بازیکن سال اولی NBA را به خودش اختصاص داد. ویکتور ومبانیاما، فوروارد - سنتر تیم سن آنتونیو اسپرز، با کسب تمام 99 رأی اول از پنل رسانه‌ای، به عنوان بهترین بازیکن تازه وارد (Rookie of the Year) فصل ۲۴-۲۰۲۳ NBA انتخاب شد. برترین حرکات ویکتور ومبانیاما را تماشا کنید.

دانلود (78.5MB)

دیگر خبرها

  • واکنش گرت بیل به صعود دراماتیک رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنایع و ایجاد اشتغال است
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم