Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:42:30 GMT

حضور ۲ خراسانی در تیم ملی دوچرخه سواری سرعت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۲۴۷۴

حضور ۲ خراسانی در تیم ملی دوچرخه سواری سرعت

مشهد- رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: ۲ رکاب زن خراسانی به تیم ملی دوچرخه سواری سرعت دعوت شدند.

مهدی روزبهانه در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان رنکینگ خراسان رضوی  ۳ آذر ماه در ارتفاعات منطقه شاندیز برگزار خواهد شد و رکاب‌زنان در رشته کراس کانتری با هم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی سرعت آقایان و بانوان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا از جمعه در پیست مجموعه‌ورزشی آزادی تهران آغاز می  شود و برهمین‌اساس محمد ابوحیدری، سرمربی تیم ملی سرعت کشورمان، فهرست جدید تیم ملی را اعلام کرد که در این فهرست محمد دانشور و رضوان شریفیان از استان خراسان رضوی به اردو دعوت شدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی از موفقیت مربیان خراسانی در اولین دوره مربیگری دوچرخه سواری  خبرداد و خاطرنشان کرد: مرتضی خلیل زاده و احسان بیانی دوتن از شرکت کنندگان دوره مربیگری«بی ام ایکس» موفق به اخذ مدرک از فدراسیون دوچرخه سواری کشور شده اند.

وی بیان کرد: دوچرخه سواری ورزشی است که در صورت همکاری و مشارکت مسئولین می‌تواند به راحتی در همه شهرهارشد و توسعه پیدا کند و در همین راستا جشنواره‌ها و مسابقاتی پیش بینی شده که در بازه های زمانی مشخص برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت