Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده برنامه «هوش برتر» اعلام کرد که از امشب ۲۹ آبان مرحله نهایی این مسابقه آغاز می شود و شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان پورمقیمی تهیه کننده و طراح مسابقه «هوش برتر» درباره این مسابقه که با اجرای افشین زی نوری از شبکه نسیم پخش می شود، گفت: مسابقه «هوش برتر» امسال از سوم مهر در شبکه نسیم روی آنتن رفت و حالا شرکت کنندگان این مسابقه به مرحله نهایی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون از بین ۱۲۸ نفر ۱۶ نفر به مرحله نهایی رسیده اند و از امشب ۲۹ آبان مرحله نهایی مسابقه آغاز می شود که برگزیدگان در هفت قسمت برنامه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

پورمقیمی با اشاره به توضیحی از روند مسابقه یادآور شد: در طول مدت برگزاری مسابقه ۱۲۸ نفر در هشت گروه ۱۶ نفره با یکدیگر به رقابت پرداخته اند که از هر گروه ۲ نفرِ برتر به مرحله نهایی راه یافته اند. در مرحله نهایی نیز این ۱۶ نفر در ۴ شب دور مقدماتی مرحله نهایی را سپری کرده و بعد در ۲ شب دور نیمه نهایی و در شب هفتم نیز نفرات اول تا چهارم هوش برتر سال ۹۶ مشخص می شوند.

کارگردان مسابقه «هوش برتر» درباره طراحان سوالات این مسابقه اظهار کرد: ما اتاق فکری داریم که هفت نفر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مختلف سوالات را طراحی کردند و از مزایای این دور این است که تنوع سوالات در مرحله دیداری، شنیداری، سرعت عمل و بازی های عملی بالا بوده است.

این تهیه کننده برنامه ها و مسابقات تلویزیونی درباره شرکت کنندگان این مسابقه نیز عنوان کرد: شرکت کنندگان ما در مسابقه «هوش برتر» از میان نخبگان دانشگاهی انتخاب می شوند و طبق گفته ای که سال گذشته داشتیم بعد از شناسایی در این مسابقه بعضی از آنها وارد سازمان ها و شرکت ها می شوند که سال گذشته نیز شرکت های مختلفی خواهان دعوت این نخبگان به کار بودند.

«هوش برتر» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می رود و آخرین قسمت از برنامه پنجم آذر پخش می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۱۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد خاص مرحله یک هشتم جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد. در مرحله قبلی چند تیم لیگ برتری مثل استقلال، فولاد، صنعت نفت و شمس آذر از این رقابت‌ها حذف شدند.

حال از ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک هشتم، شش تیم از لیگ یک هستند که ۴ تای آنها باید مقابل تیم‌های لیگ برتری شانس خود را برای شگفتی‌سازی امتحان کنند.

ملوان باید به مصاف سایپا برود و هوادار میزبان مس سونگون است. فجرسپاسی با گل‌گهر دیدار می‌کند و استقلال ملاثانی نیز میزبان سپاهان است.

در این میان چادرملو اردکان و مس کرمان تنها بازی تمام لیگ یکی را برگزار می‌کنند تا مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، به طور قطعی یک تیم از لیگ آزادگان داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد
  • صعود درناهای آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر
  • به استقبال نوروز با پیروزی ملوان برابر حریف جنوبی
  • مورد خاص مرحله یک هشتم جام حذفی
  • معرفی تیم چهارم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛ ۲۸ اسفند
  • یک مسابقه طلایی ویژه ایام نوروز برای شنوندگان
  • پلی آف لیگ برتر والیبال| شهداب سومین تیم نیمه‌نهایی
  • پیروزی شهداب مقابل ایفاسرام/ شاگردان تندروان سومین تیم صعودکننده
  • خیز شهرداری ارومیه برای رسیدن به نیمه نهایی
  • تهدید مربی سردار آزمون