Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال ۹۹ برنامه گردشگری ارومیه و جذب گردشگری در نظر گرفته‌شده است که این المان و این یادمان و مجموعه ارزشی و فرهنگی قابل‌ارائه برای تمام مهمانان و همشهری‌ها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول اصغرزاده در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به میزان پیشرفت مجموعه یادمان شهید باکری اظهار داشت: مجموعه فرهنگی شهید باکری و شهدای دفاع مقدس استان در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در قالب چند مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث می‌شود و حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: برآورد و تخمین هزینه اولیه که برای اجرای این طرح در نظر گرفته‌شده است حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده و برای احداث آن تا به امروز حدود ۱۰میلیارد تومان برای این یادمان هزینه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، در خصوص امکانات این مجموعه، گفت: تالارها و سالن‌ها در ظرفیت‌های مختلف که سالن‌های کوچک برای جلسات با ظرفیت کم و سالن‌های بزرگ برای جلسات بزرگ و همایشات در نظر گرفته‌شده است ونیز مسجد، وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی در این مجموعه در نظر گرفته‌شده است.

اصغرزاده، افزود: ائلمان شهید باکری که نمادی از قایقی شکسته با ۳۰ ستون است و نشانگر شهادت شهید باکری در سن ۳۰ سالگی بوده و تابلویی از غیرت جوانان آذربایجان غربی در دفاع مقدس است.

وی، گفت: امیدواریم در کنار سایر فعالیت‌های شهرداری اعم از فعالیت‌های خدماتی ،عمرانی،فرهنگی در خصوص یادمان شهید باکری نیز بتوانیم فعالیت‌های مؤثری داشته و در سال ۱۳۹۹ شاهد بهره‌برداری کامل این پروژه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۲۰ یعنی سال ۹۹ برنامه گردشگری ارومیه و جذب گردشگری در نظر گرفته‌شده که همزمان با این برنامه، ائلمان، یادمان و مجموعه ارزشی و فرهنگی شهید باکری قابل‌ارائه برای تمام مهمانان و همشهری‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی صفری در بازدید از کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه اظهار کرد: این کاروان‌سرا از جمله بنا‌های تاریخی ارومیه بوده که در اختیار مالک بخش خصوصی قرار دارد که با گفتگو‌های انجام شده با مالک آن مقرر شد نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: به‌منظور جلوگیری از تخریب بیشتر این مجموعه اقدات احیا و مرمت حجرات پیرامون کاروان‌سرا زیر نظر کارشناسان مرمت و احیا اداره‌کل در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.   او گفت: همچنین برای ساماندهی این بنا شهرداری ارومیه نیز مشارکت می‌کند و آواربرداری و محوطه‌سازی با همکاری این مجموعه انجام خواهد شد.   صفری گفت: کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه یکی از مجموعه‌های تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی است.

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال