Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود -  یوفا رای گیری تیم برتر سال 2017 را از کاربرانش آغاز کرد. پنج دروازه بان،پانزده مدافع، پانزده هافبک و پانزده مهاجم در لیست نامزدها هستند. این 50 بازیکن با نظر خبرنگاران و نمایندگان یوفا مشخص شده اند.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید که قهرمان لیگ قهرمانان شده در این لیست 11 بازیکن دارد که رونالدو با چهاردهمین بار حضور در این لیست رکورد دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس، نایب قهرمان اروپا پنج بازیکن در این لیست دارد، منچستریونایتد که قهرمان لیگ اروپا شده است هم چهارنماینده دارد. مجموعا این پنجاه بازیکن در 14 باشگاه مختلف و 20 تیم ملی مختلف حضور دارند. مجموعا 18 تا از 50 بازیکن برای اولین بار در این لیست قرار می گیرند.

بارسلونا پنج نماینده در این لیست دارد (شامل نیمار که اکنون به پاریسن ژرمن رفته است) اتلتیکو هم چهار نماینده دارد. مجموعا رئال، بارسا و اتلتیکو روی هم 20 نماینده در لیست داشته اند.

سال گذشته سرجیو راموس با 488.908 رای بیشترین رای داشت. 75 درصد شرکت کنندگان به او رای داده بودند. یوفا برای تشکر از راموس، چک 100 هزار یورویی خود برای کمک به صلیب سرخ را از طریق کاپیتان رئال به دست آنها رساند. لیست 50 نامزد تیم برتر سال فوتبال جهان بدین شرح است:

دروازه بان ها : بوفون (یوونتوس)، ده خیا (منچستریونایتد)، ناواس (رئال مادرید) ، نویر (بایرن مونیخ)، اوبلاک (اتلتیکومادرید)

مدافعان: آلوز (یوونتوس – پی اس جی)، بونوچی (یوونتوس – میلان)، کارواخال (رئال مادرید)، کیه لینی (یوونتوس)، گیلیک َ(موناکو)، گودین (اتلتیکومادرید)، کیمیش (بایرن مونیخ) ، مارسلو (رئال مادرید)، مندی (موناکو – منچسترسیتی)، مونیر (پاریسن ژرمن)، پیکه (بارسلونا)، سرجیو راموس (رئال مادرید)، الکس ساندرو (یوونتوس)، داوینسون سانچز (آژاکس – تاتنهام)  و آنتونیو والنسیا (منچستریونایتد

هافبک ها : دله الی (تاتنهام)، آسنسیو (رئال مادرید)، کاسمیرو (رئال مادرید)، دی بروین (منچسترسیتی)، اریکسن (تاتنهام)، فابینیو (موناکو)، ادن هازارد (چلسی)، آندرس اینیستا (بارسلونا)، ایسکو (رئال مادرید)، تونی کروس (رئال مادرید)، هنریخ مخیتاریان (منچستریونایتد)، مودریچ (رئال مادرید)، پیانیچ (یوونتوس)، پوگبا (منچستریونایتد) و سائول نیخز (اتلتیکو مادرید)

مهاجمان : آگوئرو (منچسترسیتی)، اوبامیانگ (دورتموند)، بنزما (رئال مادرید)، کاوانی (پی اس جی)، دیبالا (یوونتوس)، فالکائو (موناکو)، گریزمن َ(اتلتیکومادرید)، هری کین (تاتنهام)، لواندوفسکی (بایرن مونیخ)، امباپه (پی اس جی)، مرتنز (ناپولی)، مسی (بارسلونا)، نیمار (بارسلونا – پی اس جی)، رونالدو (رئال مادرید)، لوئیز سوارز َ(بارسلونا)

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس

بارسلونا قرار است به زودی ملی پوش آرژانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خودش اضافه کند.

طرفداری | بارسلونا به جذب گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی رئال بتیس، بسیار نزدیک است. به گزارش اسپورت با توجه به جلسه اخیر بین باشگاه و مدیر برنامه های این ملی پوش آرژانتینی، انتقال این بازیکن ۳۰ ساله به صورت رایگان در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. قرارداد رودریگز با رئال بتیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

هافبک تیم ملی آرژانتین مدت‌هاست که در لیست خرید بارسلونا قرار دارد و تابستان گذشته نیز در مورد جذب او صحبت شده بود. ابتدای امسال انتقال او در ژانویه در نظر گرفته شده بود اما مصدومیت باعث لغو این انتقال شد. با این حال، رودریگز پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی در زمین داشته است و اکنون به نظر می‌رسد به صورت رایگان به بارسلونا می‌رود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

به گفته خبرنگاران، این خبر به معنای پایان یافتن تلاش بارسلونا برای جذب یک هافبک سطح بالاتر نیست. بلکه رودریگز به عنوان جانشین اوریول رومئو که به احتمال زیاد تابستان امسال جدا می‌شود، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از جذب رودریگز، اضافه کردن عمق به ترکیب است تا بارسلونا مجبور به استفاده از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن در این پست نشود. با اینکه انتقال هنوز نهایی نشده، اما این طور به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتقال رودریگز به بارسلونا باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد