Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکسانیوز، به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو روز سه‌شنبه در یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با وی درباره جنگ داخلی سوریه و ایران گفت‌وگو کرده است.

نتانیاهو و پوتین پیش از این نیز درباره اختلاف نظر دو طرف بر سر حضور نیروهای تحت حمایت ایران در مرزهای سوریه و در نزدیکی مرزهای اراضی اشغالی گفت‌وگو کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این گفت‌وگو حدود نیم ساعت به طول انجامیده و نتانیاهو بار دیگر بر موضع اسرائیل مبنی بر مخالفت با افزایش نفوذ ایران در سوریه تاکید کرده است.

این تماس تلفنی یک روز پس از آن صورت گرفت که الکساندر شین، سفیر روسیه در اراضی اشغالی در یادداشتی در صفحه خود در فیسبوک تاکید کرد که حضور ایران در سوریه برای جنگ با تروریسم و کاملا مشروع بوده است.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو روز گذشته با مقامات آیپک (بزرگ‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکا) دیدار کرد تا با توجه به تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، درباره چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی اسرائیل و آمریکا با آنها گفت‌وگو کند.

تلاش‌ها برای مقابله با ایران در منطقه و رسیدگی به آنچه که نواقص توافق هسته‌ای با ایران خوانده می‌شود، از محورهای اصلی این گفت‌وگو بوده است.

منبع: ایسنا

جنگ سوریه اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی نخست وزیر اسرائیل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد