Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:دربازی برابر سپاهان اصفهان یک بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داریم.

غلامحسین امینی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : روز جمعه در حالی به مصاف سپاهان اصفهان می رویم که 2 بازیکن خود را بدلیل محرومیت و مصدومیت به همراه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مگنو باتیستا که از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم صنعت نفت در این فصل بشمار می رود بدلیل محرومیت نمی تواند مقابل سپاهان به میدان برود.
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:غیبت باتیستا در این دیدار برای کادر فنی تیم صنعت نفت سخت است ، امیدواریم بازیکن جانشین بتواند جای خالی این هافبک برزیلی را پر کند.
امینی فر از غیبت محمد شادکام برابر سپاهان بدلیل مصدومیت خبر داد و افزود: شادکام مهاجم با تجربه تیم نفت نیز در تمرینات این هفته از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیم برابر سپاهان را از دست داد.
وی تصریح کرد:دیگر بازیکنان تیم صنعت نفت به لحاظ آمادگی شرایط خوبی دارند که در صورت صلاحدید کادر فنی برابر سپاهان اصفهان به میدان می روند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری از هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سپاهان اصفهان است با 14 امتیاز و یک بازی کمتر در رده نهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.
7104/7165/6002
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون