Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: امروز بازیکنان خیبر بازی فکور و هوشمندانه‌ای را از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد خادمی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برد ۲ بر یک مقابل تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازی سنگینی داشتیم؛ بعد از تغییر و تحولاتی که در بحث فنی تیم پاس همدان انجام شده بود و آمدن مجید باقری نیا می دانستیم بازی سختی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازیکنان خیبر با غیرت و همیت در زمین تلاش کردند و توانستیم با یک بازی فکور و هوشمندانه سه امتیاز خوب بگیریم، تصریح کرد: برای دومین بار است که در همدان ۳ امتیاز گرفته ایم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با اشاره به اینکه خوشبختانه توانسته ایم خود را در کورس رقابت برای صعود به مرحله بعد قرار دهیم، افزود: انشاء الله مسئولان حمایت کنند تا جایگاه خوبی را برای تیم خیبر و استان لرستان رقم بزنیم.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال خیبر خرم آباد امروز در سری بازی های هفته دوازدهم لیگ دسته ۲ گروه c به مصاف تیم پاس همدان رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد؛ مصطفی بیات و علی صدرا دو گل تیم خیبر خرم آباد را به ثمر رساندند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی