Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: ما در منطقه‌ای هستیم که به دلیل شرایط و اهمیت آن هر روز با توطئه‌ای مواجه هستیم، داعش اولین آن نبود و آخرین آن هم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در یادواره شهدای فاتحین، گفت: ما نظامی‌ها موقعی که یک عملیات به اتمام می‌رسد با این نگاه که تا دشمن هست کار و تلاش و مبارزه ادامه دارد بلافاصله شروع می‌کنیم به تحلیل کاری که انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در منطقه‌ای هستیم که به دلیل شرایط و اهمیت آن هر روز با توطئه‌ای مواجه هستیم، داعش اولین آن نبود و آخرین آن هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

یادواره شهدای مدافع حرم یگان فاتحین برگزار شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: ابتدا بنا بر این بود که داعش را یک گروه مبارز جا بزنند ولی امروز روشن شد که با توطئه بزرگی مواجه بودیم و توانستیم آن را شکست دهیم.

امیر حاتمی گفت: کسانی که این توطئه را ترتیب داده بودند فکر نمی‌کردند این توطئه کشف و توسط جبهه مقاومت سرکوب شود. به لطف الهی و خون جوانان و تدابیر رهبر انقلاب جوانان از همه جا بسیج شدند و طومار این گروه جنایت کار در هم پیچیدند.

وی ادامه داد: دشمن فکر نمی‌کرد به این زودی داعش نابود شود ولی از این غافل بودند که ما مامور به وظیفه هستیم و پیروزی از آن خداوند است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آنها این طراحی را کرده بودند که یک فتنه دائمی در منطقه بین شیعه و سنی ایجاد شود ولی به لطف خدا نقشه آنها جواب عکس داد و پایه امت واحده گذاشته شد و این جمع حاضر، طلیعه امت واحده است و برای ملت‌های منطقه معلوم شد راهی جز مقاومت وجود ندارد و ما با تمام توان، قدرت دفاعی را حفظ کرده و به حرف هیچ کس هم گوش نخواهیم کرد.

انتهای پیام /

R1429/P1011116/S1,11/CT11 موضوعات مرتبط داعش سرتیپ حاتمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس