Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- 'نبیل احمد صادق' دادستان مصر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: 29 مصری به جرم جاسوسی برای ترکیه 15 روز بازداشت شدند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

به گزارش امروز شبکه خبری اسکای نیوز، بازداشت شدگان مصری همچنین به همکاری با گروه های تروریستی، اجرای مکالمات بین المللی بدون مجوز و پولشویی و تجارت بدون مجوز ارز متهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستانی کل مصر مدعی شده که تحقیقات خود را بر اساس گزارش دستگاه اطلاعاتی این کشور مبنی بر توافق عوامل وابسته به نیروهای امنیتی ترکیه با عوامل وابسته به اخوان المسلمین و افشای توطئه تسلط توسط این جریان بر حکومت مصر از طریق تضعیف سازمان های دولتی این کشور برای سرنگونی دولت مصر آغاز کرد.
این تحقیقات حاکی است که متهمان دو هدف داشتند؛ اول، اجرای مکالمات بین المللی از طریق شبکه بین المللی اطلاعات و به کارگیری افراد ترک برای نظارت و ضبط مکالمات برای رصد اوضاع منفی و مثبت داخل مصر و جمع آوری آرای گروه های مختلف جامعه و اطلاعات در خصوص مواضع آنها به کمک چند عضو اخوان المسلمین و چند مزدور داخلی و خارجی.
دوم، از طریق فعالیت رسانه ای و ایجاد پایگاه های خبری در خارج از کشور برای اطلاع رسانی اخبار جعلی و شایعات کذب برای تحریف افکار عمومی علیه دولت مصر.
بر اساس این گزارش، تحقیقات دستگاه های اطلاعاتی مصر حاکی از صرف اموال غیر قانونی در انجام عملیات مکالمات بین المللی است.
خاورم** 1453*1275
مترجم: آمنه دهقان*انتشار دهنده: مجید جعفری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد