Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کیار در جلسه ی شورای مواد مخدر شهرستان کیار بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ادارات، نهادها، رسانه ها و ...در زمینه آثار و عواقب معضل اعتیاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کیار بیدار  قدمعلی مردانی در این جلسه گفت: متاسفانه معضل اعتیاد علی رغم آثار و نشانه هایی که بر جا می گذارد و خطراتی که برای افراد و خانواده ها دارد اما کماکان در حال گرفتن قربانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر شیشه به دلیل تهیه آسان و قیمت ارزان شیشه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد اما متاسفانه اطلاع رسانی لازم در خصوص از عواقب جبران ناپذیر این ماده خطرناک بویژه برای جوانان صورت نگرفته است و باید همه دست در دست هم دهیم و نسبت به آگاه سازی مردم همه ی تلاش و ظرفیت خود را بکار بندیم.

فرماندار کیار گفت: همه ی نهادها، ارگان ها، ادارات و کسانی که به نوعی با مردم در ارتباط هستند  لازم نسبت به تبیین خطرات و عواقب معضل اعتیاد روشنگری و آگاه سازی نمایند .

مردانی در ادامه به نقش موثر خانواده ها  در کنترل و کاهش آمار معضل اعتیاد اشاره نمود و افزود: نباید از نقش خانواده ها در رشد شاخص های مثبت و کنترل معضلات جامعه غافل شویم و باید خانواده ها نیز بر روی رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار کیار با تأکید بر این نکته که مردم و مسئولین در کاهش مصرف مواد مخدر نقش دارند افزود:مهدکودک ها و مدارس نیز باید دید کافی را در کودکان و دانش آموزان ایجاد کنند تا در آینده جوانان ما درگیر این مسأله نشوند.

در پایان رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کیار گفت: بهترین اقدام برای جلوگیری از اعتیاد و کنترل این معضل باید اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به خانواده ها میباشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۲۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟