Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از آس، یوفا نام ۵۰ نامزد تیم سال ۲۰۱۷ اروپا را اعلام کرد که در این میان ۵ دروازه‌بان، ۱۵ مدافع، ۱۵ هافبک و ۱۵ مهاجم حضور دارند. رئال مادرید قهرمان فصل گذشته (۱۷-۲۰۱۶)، ۱۱ کاندید دارد و در لالیگا بالاتر از بارسلونا با ۵ نامزد و اتلتیکو مادرید با ۴ کاندید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۵۰ نفر توسط کارشنان یوفا و خبرنگاران باتجربه انتخاب شدند. آن‌ها عملکرد بازیکنان را در طول سال بررسی کردند و در نهایت بهترین‌ها معرفی شدند.

کاربران سایت یوفا می‌توانند از امروز (سه‌شنبه) به این بازیکنان رای بدهند تا در نهایت ۱۱ بازیکن برتر در پست‌های مختلف اعلام شود. در ادامه به فهرست اولیه اشاره می شود:

دروازه‌بان‌ها:

جانلوئیجی بوفون (یوونتوس)، داوید دخئا (منچستریونایتد)، کیلور ناواس (رئال مادرید)، مانوئل نویر (بایرن مونیخ) و یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید)

مدافعان:

دنی آلوس (یوونتوس - پاری سن ژرمن)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس - میلان)، دنی کارواخال (رئال مادرید)، جورجو کیه‌لینی (یوونتوس)، کمیل گلیک (موناکو)، دیگو گودین (اتلتیکو مادرید)، جاشوا کیمیش (بایرن مونیخ)، مارسلو (رئال مادرید)، بنجامین مندی (موناکو - منچسترسیتی)، توماس مونیر (پاری سن ژرمن)، جرارد پیکه (بارسلونا)، سرخیو راموس (رئال مادرید)، الکس ساندرو (یوونتوس)، داوینسون سانچس (آژاکس – تاتنهام) و آنتونیو والنسیا (منچستریونایتد)

هافبک‌ها:

دلی الی (تاتنهام)، مارکو آسنسیو (رئال مادرید)، کاسمیرو (رئال مادرید)، کوین دی‌بروین (منچسترسیتی)، کریستین اریکسن (تاتنهام)، فابینیو (موناکو)، ادن هازارد (چلسی)، آندرس اینیستا (بارسلونا)، ایسکو (رئال مادرید)، تونی کروس (رئال مادرید)، هنریک میخیتاریان (منچستریونایتد)، لوکا مودریچ (رئال مادرید)، میرالم پیانیچ (یوونتوس)، پل پوگبا (منچستریونایتد) و سائول نیگس (اتلتیکو مادرید)

مهاجمان:

سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، پیر امریک اوبامیانگ (دورتموند)، کریم بنزما (رئال مادرید)، ادینسون کاوانی (پاری سن ژرمن)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، رادامل فالکائو (موناکو)، آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید)، هری کین (تاتنهام)، رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)، کیلیان ام‌باپه (موناکو- پاری سن ژرمن)، دریس مرتنس (ناپولی)، لیونل مسی (بارسلونا)، نیمار (بارسلونا - پاری سن ژرمن)، کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، لوئیس سوارس (بارسلونا)

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره