Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از آتش سوزی در یک منزل مسکونی در حوالی خیابان ستارخان خبر داد و گفت: در این حادثه 5 نفر بدلیل دود گرفتگی راهی بیمارستان شدند.

حسن عباسی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 13:43 امروز حادثه آتش سوزی در ستارخان خیابان پاتریس لومامبا کوچه شادکار به سامانه 115 اعلام و بلافاصله یک دستگاه موتورلانس و 3 دستگاه آمبولانس از ناحیه غرب مرکز اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این حادثه 2 مرد 50 و 80 ساله به همراه 3 خانم 26،50 و 80 ساله دچار دودگرفتگی شده بودند که تکنسین های اورژانس هر 5 مصدوم را به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل کردند.
به گفته عباسی هیچ یک از مصدومان دچار سوختگی نشده بودند.
درهمین ارتباط سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام آتش سوزی در یک منزل قدیمی 80 متری بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی اظهار کرد: در یک ساختمان 3 طبقه مسکونی قدیمی و در طبقه همکف آن و در یک منزل 80 متری آتش از قسمت اتاق خواب ها شروع و در حال سرایت به سایر نقاط بود.
وی ادامه داد: شدت آتش به اندازه ای بود که شعله های آتش از پنجره های این منزل مسکونی به بیرون می زد که آتش نشانان وارد عملیات شدند و موفق شدند آتش را مهار کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان 2 مرد 80 و 50 ساله که در محل آتش سوزی بودند نجات یافتند و همچنین 6 نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی دچار دود گرفتگی شدند که تحویل عوامل اورژانس شد.
وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی اعلام کرد.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران