Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-30@03:00:23 GMT

کارگاه تولید مبل و صندلی طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۳۹۷۴۲

به گزارش بولتن نیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: ساعت ۱۴:۳۸ امروز آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبل و صندلی در جاده ساوه خیابان گلدسته به آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه نیرو‌های ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه مجتمع کارگاهی بود که چندین سوله و کارگاه داخل آن در مجاورت هم فعالیت می‌کردند، یکی از این سوله‌ها به وسعت حدودی 700 متر که دارای سقف کاذب و شیروانی بود و داخل آن مقدار زیادی مواد تولید شده مانند میز، صندلی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود داشت، دچار حریق شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجاورت همین سوله یک انباری دیگر تقریباً به همان وسعت با سقف شیروانی و نامناسب قرار داشت که داخل آن نیز لوازم تولید شده وجود داشت و آتش به آن سوله نیز سرایت کرده و شعله‌ور بود.

وی افزود: آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز و آتش را تحت کنترل خود در آوردند و در حال حاضر عملیات لکه برداری شروع شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در پایان بیان کرد: این حادثه مصدومی نداشته و فقط خسارات فراوانی بر جای گذاشته است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۳۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو