Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-حسین پاکدل به عنوان یکی از سه داور هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی انتخاب شد.ناهید طباطبایی، حسین پاکدل و فرهاد توحیدی داوری مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را عهده‌دار شدند.

بهزاد صدیقی، دبیر این دوره، طی حکمی اسامی داوران مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این حکم آمده است:
«سرکار خانم ناهید طباطیایی و جنابان حسین پاکدل و فرهاد توحیدی
با توجه به تجربیات ارزش مند و اعتبارآفرین سرکار‌عالی و جنابان در حوزه درام، به موجب این حکم، به عنوان داور بخش نمایشنامه های تالیفی (مرحله¬ نهایی) هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران منصوب می شوید. بی‌شک حضورتان در پیشبرد اهداف این ارزیابی فرهنگی، ارزش آفرین و موثر خواهد بود.» 
پیش از این، طی روزهای گذشته، اسامی ۳۰ نمایشنامه راه‌یافته به مرحله نهایی بخش نمایشنامه‌های تالیفی که توسط هیئت‌داوران مرحله نخست؛ روزبه حسینی، ابراهیم پشتکوهی و صحرا رمضانیان از میان ۴۸۷ نمایشنامه ارسالی ناشران و نمایشنامه‌نویسان به دبیرخانه این دوره، انتخاب شده بوند، اعلام شد.
زمان برگزاری آیین پایانی هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران که به همت کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر و به دبیری بهزاد صدیقی برگزار می‌شود، به زودی اعلام خواهد شد./ستاد خبری هشتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان آموزش کمک داوران ویدئویی در ایران

به گزارش "ورزش‌سه"، از سال 2018 سیستم کمک داور ویدئویی به صورت رسمی در تمام مسابقات رسمی کشورهای مقابل یوفا و فیفا مورد استفاده قرار گرفت، اما شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ساختاری سبب شده تا پیاده‌سازی این تکنولوژی در فوتبال ایران همچنان در هاله‌ای از ابهام فرو مانده باشد.

با این حال پس از اینکه در لیگ بیست و سوم و در دو دربی رفت و برگشت پایتخت از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شد، طبق گفته مهدی تاج و سایر مسئولان قرار است از فصل آینده در تمامی مسابقات لیگ برتر از VAR استفاده شود.

در همین راستا و پس از دوره‌ای که برای دانش افزایی داوران لیگ برتری برگزار شد، سمیناری نیز برای کمک داوران ویدئویی با حضور مدرسین فیفا ترتیب داده شده و قرار است از تاریخ 29 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

اسامی مدرسین فیفا در این دوره به شرح زیر است: 
تامر دوری، مدرس دوره داوری دستگاه VAR
دیگو آنتونیوپرز، مدرس تکنولوژی دستگاه VAR
برناردو مارکز، مدرس تکنولوژی دستگاه VAR

دیگر خبرها

  • چراغ های پانزدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد روشن شد
  • اعلام زمان آموزش کمک داوران ویدئویی در ایران
  • کتب ترکی بیشتر معرفی شود/ به آثار نیما یوشیج و زرین کوب علاقه‌مندم
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • انتشارفراخوان حمایت از تولیدات نمایشی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی