Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طی روزهای آینده کانکس‌های برای اسکان موقت زلزله زدگان توسط یاوران مهر آفرین تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

فاطمه دانشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید سه روزه خود از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: در طی روزهای گذشته بازدیدهای میدانی از روستاهای زلزله زده انجام دادم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم زلزله زده قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیازهای مردم زلزله زده استان بیان کرد: متاسفانه در این حادثه شاهد عدم مدیریت سازمان مدیریت کشور بودیم به طوری که ضعف این دستگاه کاملا مشهود بود.

دانشور ادامه داد: با توجه به گذشت چند روز از زلزله در استان کرمانشاه، هنوز مدیریتی برای توزیع اقلام وجود ندارد ضمن اینکه از نیازهای مورد نیاز مردم زلزله زده چادر و کانکس است.

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین بیان کرد: امیدوارم مسولان در بخش‌های مختلف و با توجه به در پیش بودن بارندگی در مناطق زلزله زده تمهیداتی را برای خانواده‌ها در نظر بگیرند.

وی همچنین از برنامه ریز موسسه مهرآفرین برای ارائه خدمات به مردم زلزله زده خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته محموله های شامل موادغدایی،پوشاک ،چادر، وسایل گرمایشی و شیرخشک به مناطق زلزله زده ارسال شده است و در یکی از ابنارهای کرمانشاه دپو شده و قرار است بر اساس برنامه ریزی در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

دانشور اضافه کرد: همچنین قرار است با حمایت یاوران مهر آفرین و کمک های جمع اوری شده طی روزهای آینده کانکس های با امکانات سرویس بهداشتی و حمام تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال شود.

مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین با اشاره به شرایط زلزله زدگان و به ویژه کودکان و زنان بیان کرد: با توجه به حساسیت موسسه قطعا اقدامات حمایتی از این افراد در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طی ماه‌های آتی نیز خدمات موسسه مهر آفرین به کودکان و زنان در منطقه زلزله زده ادامه خواهد داشت،گفت: بر همین اساس تدبیری شده که مددکاران گزارشات مستمری را در خصوص شرایط این افراد تهیه کنند.

وی افزود: تا این لحظه ارزش کمک های جمع آوری شده برای زلزله زدگان استان کرمانشاه از طریق کمک های مردمی و یاوران موسسه ، ۰۳۰/۶۸۰/۹۲۷/۶ریال بوده است که ۰۳۰/۶۸۰/۲۵۷/۴ریال نقدی و ۰۰۰/۰۰۰/۶۷۰/۲ ریال غیرنقدی ( تقریبی) است . تاکنون از جمع مبالغ نقدی جمع آوری شده مبلغ ۰۰۰/۱۴۰/۷۵۶/۳ریال آن صرف تهیه کالاهای اساسی اعلامی نیازمندان زلزله زده شامل چادر ، پتو ، دارو ، لوازم بهداشتی شیرخشک ، لباس گرم و کاپشن -برای کودکان زیر ده سال شده است.

گفتنی است کمک های غیرنقدی شامل دارو، چادر ، پتو ، آب معدنی ، پوشک بچه ، پوشاک ، نوار بهداشتی ، شیشه شیر و .... نیز به مناطق زلزله زده ارسال شده و بطور مرتب در حال ارسال است که توزیع آن بصورت متناوب و از طریق داوطلبین محلی و بومی مهرآفرین صورت گرفته و ادامه خواهد داشت . الباقی مبلغ باقی مانده که ۰۳۰/۵۴۰/۵۰۱ ریال است باضافه کمک‌های آتی که همچنان ادامه دارد صرف ضروریاتی چون تهیه کانکس خواهد شد.

فاطمه دانشور در طی بازدید سه روز خود از علاوه بر بازدید از سرپل ذهاب از روستاهای ازگله، ثلاث باباجانی، کوئیک، و سایر روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه بازدید کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان