Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مدتی‌ست روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد بدون در نظر گرفتن آنچه که باید، اقدامات خود سرانه، دیکتاتورمآبانه و حرکت‌هایی که در جهت ارتقای فرهنگ وقف نامید، انجام می‌دهد که این نوع حرکت‌ها در صورت عدم اصلاح امورحکایت به کجا چنین شتابان و این ره که تو میروی به ترکستان خواهد بود، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره وقف و رسانه از مهم‌ترین جشنواره‌های با موضوع رسانه‌ای است که چند مدتی است که در هفته وقف در تجلیل از مقام رسانه‌های فعال در حوزه وقف برگزار می‌شود.
در این جشنواره که در چند استان برگزار می‌شود فعالان عرصه خبر و رسانه با ارائه تولیدات رسانه‌ای خویش در طی یکسال خود را در معرض داوری و نقد هیات داوران قرار می‌دهند.
اما ظاهرا این مهم‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد رنگ و لعاب دیگری دارد.انتخاب گزینشی فعالان عرصه خبر از حاشیه‌های امسال جشنواره موسوم به رسانه و وقف بوده است.
این درحالیست که خبرگزاری قرآنی ایکنا که حامی  وقف در کشو و استان می‌باشد در این جشنواره فاقد جایگاه است و ظاهرا حائز هیچ رتبه‌ای نشده است و این جای بسی سؤال دارد.
درحالی که کهگیلویه ‌‌و بویراحمد در پایین‌ترین رده در زمینه ترویج فرهنگ وقف در کشور قرار دارد.در این وانفسا تغییر رویه در شیوه و ارتباط گیری در استان ضروری به نظر می‌رسد.
وقتی نظر حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد را در این زمینه جویا شدیم، گفت: از این موضوع بشدت ناراحت هستم و تعجب می‌کنم که چطور ایکنا مقامی کسب نکرده و هفته آینده به جد این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
یادآور می‌شود، خبرگزاری قرآنی ایکنای کهگیلویه و بویراحمد روزانه اخبار اوقاف را در تیتر یک خروجی خود دارد و همه ساله در دهه وقف به عنوان خبرنگار فعال و کسب رتبه اول در کیفیت و تعداد بیشترین پوشش اخبار تجلیل می‌شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد