Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:02:21 GMT

از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۶۳۹۱

همایش یادواره شهیدان مدافع حرم عصر امروز در مصلی تهران برگزار و از خانواده این شهدا تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در این همایش چند ساعته، امیر حاتمی، امیر اسماعیلی، سردار فدوی، سردار سلامی، محمدعلی نجفی شهردار تهران و جمعی از مقامات کشوری و لشکری و بسیجیان کشور حضور داشتند که خانواده شهدای مدافع حرم را مورد تقدیر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسنا

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای گمنام چاراویماق گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

وی افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین از بهترین دارایی خود گذشتند وهیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باختگی پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی صبوری می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه را وجه مشترک و وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند.

 آیت الله آل هاشم درسفر یکروزه خود به چاراویماق باخانواده رزمنده مدافع حرم دیداروتجلیل کردند.

رونمایی از شهیدشاخص بسیج ورزشکار ومدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه توسط آیت اله آل هاشم از برنامه‌های دیگر امروز دراین یادواره شهدا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند