Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: امروزه اگر بسیج جایگاه ویژه‌ای در بین اقشار مختلف جامعه دارد این در واقع در سایه حرکت عظیم بسیج و بسیجیان در مسیر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی شکاری ظهر امروز در جلسه با مسئولان بسیج و سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: باتوجه به پوشش گسترده بسیج در سطح کشور و در متن نظام جمهوری اسلامی ایران اگر امروزه شاهد اعتلای آن در بین 22 قشر مختلف جامعه هستیم دو دلیل بیشتر نمی‌تواند داشته باشد اول اینکه پایه‌گذاری این قشر بسیار مسجل‌تر بوده و دوم اینکه حافظان آن مردم بودند و با جان و دل در پای آرمانهای این قشر ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر امروزه قدرتهای مطرح جهانی از قدرت ایران و ایرانی واهمه دارند همه در سایه قدرت سپاه و بسیج است، افزود: در کنار ولایت فقیه بی‌شک نقش سپاه و بسیج در حفظ شان و منزلت انقلاب در طول سالیان دراز انکاناپذیر بوده و نقش مردم نیز در این راستا بسیار چشمگیر است.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارمندان کشور تصریح کرد: کارمندان بسیجی در تقویت و حفظ روحیه انقلابی در بین کادر ادارات رسالت خطیر و بزرگی برعهده دارند و باید همواره در نظر داشت که بسیج یک فرهنگ و تفکر است و برای فراگیر شدن آن در جامعه باید زمینه فعالیت بسیجی‌وار و بسیجی‌گونه برای همه اقشار جامعه فراهم شود.

شکاری با بیان اینکه بسیجیان قشرهای مختلف به عنوان سربازان و ولایت‌مداران عرصه خدمت و جهاد در کشور حضور دارند، تصریح کرد: این افراد به عنوان یکی از اعضا و ارکان اساسی در عرصه‌های اداری، خدماتی و صنعتی مشغول هستند، بنابراین تعلیم و تربیت همراه با بصیرت‌افزایی و ارتقای دانش فقهی و سیاسی آنان نیز باید در راستای نیروهای تراز انقلاب اسلامی ارتقا یابد.

وی گفت: همه ما شاهد هستیم که تا به امروز بسیج در میان 22 قشر از اقشار مختلف جامعه گسترش پیدا کرده و در واقع هسته اولیه و مرکزی آن از مساجد و اماکن مذهبی است که می‌توان گفت در این میان، بسیج ادارات یا همان بسیج کارمندان یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌هایی است که از زمان دفاع مقدس راه‌اندازی شد و اقدام به جذب نیرو کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارمندان کشور با تاکید بر تقویت بینش اعتقادی، سطح آگاهی و حفظ روحیه انقلابی در بین کادر ادارات و بسیج کارمندان رسالت آنها در راستای سیاستهای نظام اسلامی را خطیر عنوان کرد.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد رودکی به همراه امیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری و اردوان جعفریان مشاور امور بین‌الملل این بنیاد دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با لیلیا ووتینوا دبیر اول و رایزن فرهنگی و ایوان ریازانوف وابسته فرهنگی سفارت روسیه در ایران پیرامون گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری با محوریت بنیاد رودکی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار محمد اله‌یاری فومنی ضمن خوش‌آمدگویی، با برشمردن ظرفیت‌های هنری کشور روسیه، به توانمندی‌های بنیاد رودکی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با توجه به جایگاه فرهنگی هنری خود در کشور و با توجه به دارا بودن زیرساخت‌ها، تالارهای مختلف و برج آزادی، می‌تواند محل مناسبی جهت تبادلات فرهنگی هنری بین ۲ کشور باشد.

مدیرعامل بنیاد رودکی به تجربیات برگزاری برنامه‌های بین‌المللی مشترک با روسیه از جمله حضور ارکستر سمفونیک در جام جهانی ۲۰۱۸، اجرای ارکستر ملی در هفته فرهنگی ایران در روسیه اشاره کرد و توضیح داد: باتوجه به ظرفیت‌های بسیار در حوزه‌های مختلف موسیقایی و هنری در ایران و روسیه، با ایجاد پل ارتباطی و معرفی بنیادهای فرهنگی هنری این کشور که در نوع فعالیت، با بنیاد رودکی همسو هستند می‌توان قدم‌های مهمی را در عرصه توسعه دیپلماسی فرهنگی و برقراری بیشتر تعاملات فرهنگی هنری برداشت.

لیلیا ووتینوا رایزن فرهنگی روسیه نیز با استقبال از این دیدار و ابراز خرسندی از ظرفیت‌های بنیاد رودکی ضمن تشکر از رویکرد این بنیاد و اعلام آمادگی خویش برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف هنری و ابراز تمایل برگزاری برنامه‌های مشترک، از بررسی و ایجاد راهکارهای گسترش همکاری‌ها در قالب امضای تفاهم نامه‌ها و اجرایی شدن آن خبر داد و افزود که تلاش خود را خواهد کرد که ارگان‌های هنری این کشور به جهت همکاری و تبادلات فرهنگی هنری ۲ طرفه اقدام کنند.

ایجاد ارتباط و تبادل فرهنگی با بنیادهای هنری روسیه، حضور گروه‌های طرفین در جشنواره‌های معتبر ایران و روسیه، امکان اجرای برنامه برای ارکسترهای سمفونی ۲ طرف، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هنری در عرصه تجسمی و دعوت از رهبران مهمان برای ارکستر سمفونیک تهران و برگزاری هفته‌های مشترک فرهنگی از دیگر پیشنهادهای اله‌یاری به رایزن فرهنگی روسیه بود.

کد خبر 6092908 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد