Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:28:38 GMT

افت شاگردان پاشازاده در سه هفته اخیر

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۷۰۲۵

افت شاگردان پاشازاده در سه هفته اخیر

تیم فوتبال نساجی مازندارن در سه هفته اخیر دو شکست را تجربه کرده که فاصله این تیم با صدر جدول را به عدد 7 رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندارن در شروع فصل نتایج خوبی با مهدی پاشازاده کسب کرد و از همان هفته های ابتدایی به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح شد؛ البته هنوز و علیرغم سپری کردن چند هفته از آنها به عنوان تیمی منسجم یاد می شود و در میان تیم های برتر مسابقات لیگ یک دسته بندی می شوند، اما 2 شکست در سه هفته گذشته در شرایطی که نفت مسجد سلیمان صدرنشین لیگ به سختی امتیاز از دست می دهد، شرایط را برای این تیم دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نساجی مازندران تا هفته 11 لیگ یک تنها 2 شکست در کارنامه خود می دید، اما در سه هفته اخیر آنها دو بار مقابل بادران و ماشین سازی تبریز شکست خوردند تا فاصله آنها در صدر با تیم نفت مسجد سلیمان به 7 امتیاز برسد.


البته شاگردان پاشازاده هفته آینده باید در حساس ترین دیدار هفته پانزدهم در خانه از نفت مسجد سلیمان و شاگردان محمود فکری سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران پذیرایی کنند و پیروزی در این دیدار علاوه بر کاهش اختلاف امتیاز در صدر می تواند به خوبی جبران امتیازات از دست رفته باشد.

دسته یک نساجی مازندران مهدی پاشازاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد