Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 

 وبسایت اینترنتی روزنامه ینی شفق در گزارشی نوشت: نیروهای پ.ک.ک با هدایت آمریکایی ها در ماه ژوئیه در عفرین به بازسازی کادر اداری ـ آموزشی پرداخته بود و اکنون با هدف مقابله با عملیات ارتش ترکیه، به دستور آمریکا جهت تغییر کادر فرماندهی پ.ک.ک در عفرین، 500 تروریست زبده از قندیل به این منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه، کادر جدید فرماندهی پ.ک.ک، مناطق تحت اشغال خود در عفرین را به چهار قسمت تقسیم و خط مقاومت چهار مرحله ای با تونل های زیرزمینی ایجاد کرده است.

ینی شفق افزود: در این تغییرات صورت گرفته محمود برهادان ترک تبار به عنوان فرمانده نیروهای پ.ک.ک در عفرین جایگزین رناس شده است.

به نوشته ینی شفق، شمار زیادی از تروریست های پ.ک.ک و پ.ی.د از مناطق کوبانی، رقه، دیرالزور و قامشلی به منطقه عفرین اعزام و در مرزهای اعزاز ـ ادلب مستقر شده اند.

این رسانه مدعی شد: کادر فرماندهی جدید پ.ک.ک در عفرین در تصمیمی جدید خواستار حضور یک فرد از هر خانواده ای در صفوف ستیزه جویان شده و شرط حداقل سن افراد واجد شرایط برای جنگیدن را از 18 به 13 کاهش داده و حداکثر سن واجد شرایط را از 37 سال به 65 سال افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه چندی پیش در سخنانی گفت: عملیات ارتش ترکیه در ادلب به اتمام رسید و به زودی عملیات در عفرین برای پاکسازی تروریست ها با حمایت ایران آغاز خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست‌ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشک‌ها شدند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت