Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی شهرستان صومعه‌سرا به مناطق زلزله‌زده اعزام شد گفت: کمک‌های مذکور شامل ۴ کامیون و ۲ وانت نیسان بوده است.

سرهنگ کیا عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در صومعه‌ سرا، با گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به اینکه اندیشه تشکیل بسیج محصول نوع نگاه امام خمینی (ره) است اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ انقلاب ضامن عزت، اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج اقتدار و عزت را در انقلاب اسلامی ماندگار کرد افزود: امروز هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل قدرت عظیم بسیج که برپایه مردم سالاری دینی استوار است قد علم کند.

عاشوری با تاکید بر اینکه امروز میهن اسلامی ایران با حاکمیت مردم سالاری دینی و بسیج در تمامی عرصه‌ها موفق و پیشتاز است گفت: امام خمینی (ره) با دیدگاهی متفاوت مردم سالاری دینی را در ایران حاکم کرد و همواره بر این باور بود که می‌توان با کمک مردم کشور را به‌سوی سازندگی پیش برد و تمامی توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی محرومیت‌‌زدایی را از اولویت برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران با اولویت محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی با آموزش نیروهای متخصص در اقشار مختلف بسیج گام‌های اساسی در عمران و آبادانی کشور برداشته است.

عاشوری با اشاره حادثه تلخ وقوع زلزله در غرب کشور و با تاکید بر اینکه سپاه‌ ناحیه صومعه‌سرا اقدامات ویژه‌ای را در راستای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام داده است اعلام کرد: کمک‌ به هموطنان زلزله‌زده غرب کشور همواره یک مسئولیت ذاتی و انسانی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از اعزام 4 کامیون کمک‌های مردمی شهرستان صومعه‌سرا به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و تاکید کرد: کمک‌های مذکور از سوی پایگاه‌های بسیج شهرستان به‌صورت مردمی جمع‌آوری شده است.

وی ارزش ریالی کمک‌های مردمی ارسال شده شهرستان صومعه‌سرا به مناطق زلزله‌زده را 50 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: کمک‌های ارسالی از این شهرستان به استان کرمانشاه شامل لوازم گرمایشی، موادغذایی، البسه و فرش بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از اعزام تیمی 5 نفره از بسیجیان شهرستان صومعه‌سرا به مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این افراد به همراه 2 خودرو وانت نیسان و مقادیر زیادی برنج و مواد غذایی به‌منظور پخت غذای گرم به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند.

عاشوری با اشاره به اعزام 210 دانش‌آموز صومعه‌سرایی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنوب کشور تصریح کرد: این دانش آموزان در قالب 4 اتوبوس به‌مدت 4 روز به مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار و هویزه اعزام شدند.

وی با تاکید بر اجرای بیش از 100 برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: افتتاح 40 واحد مسکن محرومان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدای فرهنگی، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا بخشی از برنامه‌های مذکور است.

عاشوری خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان، نشست‌های روشنگری، مسابقات فرهنگی-ورزشی در پایگاه‌ها بسیج و اجتماع بزرگ بسیجیان صومعه‌سرا با عنوان شکوه مقاومت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان صومعه‌سرا است.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به ساخت مسکن محرومان در قالب هدیه مقام معظم رهبری تصریح کرد: سهمیه شهرستان صومعه‌سرا در ساخت مسکن محرومان 79 واحد بوده و از این میزان 39 واحد طی ماه‌های گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسیده است.

عاشوری با بیان اینکه همزمان با نخستین روز از هفته بسیج به‌صورت همزمان 40 واحد مسکن محرومان در شهرستان صومعه‌سرا به بهره‌برداری رسید افزود: ‌سهمیه شهرستان صومعه‌سرا در ساخت مسکن محرومان به‌دلیل آمار بالای مددجویان بیشتر از سایر شهرستان‌های استان بوده است.

انتهای پیام/

R7877/P1010113/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه بجستان روز یکشنبه در گردهمایی گرامیداشت نهم اردیبهشت روز شوراها در بجستان نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: همه برنامه ریزی های مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در این زمینه باید در مرحله نخست با نگاه به توانمندی ها و پتانسیلهای مناطق روستایی باشد.

حجت الاسلام دهقانی افزود: مناطق روستایی از ظرفیتهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف تولیدی و کشاورزی متکی بر مشارکت مردمی برخوردارند و با حمایت از این بخش می توان بستر جهش تولید را فراهم و پتانسیلهای بالقوه تولیدی روستاها را با برنامه ریزی صحیح به فعلیت تبدیل کرد.

امام جمعه بجستان گفت: شوراهای اسلامی روستاها نقش بسیار مهمی در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این مناطق دارند و باید با تعامل با سایر دستگاههای اجرایی و مسوولان ذیربط برای عمران این مناطق و جهش تولید برنامه ریزی جامع داشته باشند.

حجت الاسلام دهقانی افزود: شوراهای اسلامی وابسته به هیچ جناح و حزبی نیستند، بلکه از توده مردم هستند و باید با همکاری سایر ادارات و سازمانها به مردم مناطق شهری و روستایی خدمت کنند.

فرماندار بجستان هم در این جلسه گفت: شوراهای اسلامی شهری و روستایی این شهرستان در ارایه خدمات به مردم پیشگام هستند و اتحاد و انسجام بین شوراها موجب خدمات اثر بخش و هدفمند به مردم و سرعت بخشی در رفع مشکلات جامعه می شود.

حسن حیدری ادامه داد: مشکلی در شهرستان نبوده که در بین اعضای شورا مطرح شود و آنان در ارایه خدمت به مردم جلوتر از سایر مسوولان شهرستان بجستان نباشند و این از نقاط قوت شوراهای اسلامی بجستان است.

نهم اردیبهشت به عنوان روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم