Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود که از آخرین برد این تیم در آبادان ۵ سال و ۱۰ ماه و ۹ روز می‌گذرد.

به گزارش ایمنا، تیم‌های نفت آبادان و سپاهان در حالی برای سیزدهمین بار در تاریخ لیگ برتر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که در ۱۲ دیدار قبلی هشت بازی با پیروزی سپاهان به پایان رسیده است و یک بار هم نفت به پیروزی رسیده است ضمن اینکه نتیجه سه دیدار نیز مساوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۲ رویارویی اخیر ۲۷ گل به ثمر رسیده است که ۲۱ گل سهم سپاهان و ۶ گل سهم صنعت نفت بوده است.

نکته جالب توجه اینکه آخرین برد سپاهان برابر صنعت نفت در آبادان به ۲۵ دی سال ۹۰ یعنی دقیقاً ۲۱۴۰ روز پیش باز می‌گردد و از آن تاریخ تاکنون سپاهان در آبادان یک مساوی و یک شکست در کارنامه داشته است.

آمار و ارقام کامل رویارویی‌های ۲ تیم به شرح زیر است:

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در آمار بازی‌های رو در رو عملکرد قابل توجهی مقابل این تیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون ۱۳ بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته‌اند که هشت بار سپاهان پیروز شده است و در سوی مقابل استقلال خوزستان تنها یک بار موفق به شکست سپاهان شده است، ضمن اینکه چهار تقابل دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۱۳ تقابل لیگ برتری دو تیم ۳۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۶ گل سهم سپاهان و ۱۳ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی سه بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و دو بار در اهواز رقم خورده است.

آمار رویارویی‌های استقلال خوزستان و سپاهان

کد خبر 751057

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹