Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در بازی پارس جنوبی مقابل پرسپولیس، مثل بازی مقابل استقلال در جم فقط 10 درصد را برای هواداران پرسپولیس درنظر می‌گیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سعید فتاحی در همایش دبیران هیئت‌های فوتبال سراسر کشور که در آکادمی فوتبال برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر، اظهار داشت: آیین‌نامه نقل‌وانتقالات ممکن است هرسال تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فصل نقل‌وانتقالات تیم‌ها می‌توانند شش بازیکن را از لیست خارج و شش بازیکن دیگر را جایگزین کنند.

وی در مورد بازی روز شنبه (4 آذر) پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس، گفت: قرار بود که برای این بازی من به شهر جم بروم. اگر هوا خوب باشد و اجازه دهد امروز به آنجا خواهم رفت و در جلسه شورای تأمین این بازی حضور پیدا خواهم کرد. تا الان مسئولان شهر جم برای برگزاری این بازی همکاری کرده‌اند. نکته مهم بحث ورود و خروج تماشاگران به ورزشگاه است که از اهمیت زیادی برخوردار است. من خواهشم این است که به دلیل اینکه برای این بازی ممکن است از شهرهای اطراف هم به جم بیایند هواداران با بلیت به ورزشگاه وارد شوند، چرا که ظرفیت ورزشگاه جم محدود است و طبق معمول بازی‌های گذشته هواداران پارس جنوبی 90 درصد ورزشگاه را خودشان پر می‌کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: در این بازی ما مثل بازی پارس جنوبی مقابل استقلال فقط 10 درصد را برای هواداران پرسپولیس درنظر می‌گیریم. برای برگزاری این بازی تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود که مردم به ورزشگاه بیایند و ان‌شاءالله مشکلی از این بابت پیش نیاید. بازی گذشته پارس جنوبی مقابل استقلال هم در همین ورزشگاه برگزار شد و با توجه به اینکه همه بازی‌های پارس جنوبی در شهر جم با حضور پرتعداد تماشاگران می‌شود برگزاری بازی پرسپولیس مقابل این تیم مسئله تازه‌ای نیست.

فتاحی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اینکه برانکو دلیل زودتر برگزار شدن بازی پرسپولیس مقابل بادران را برگزار نشدن اردوی تیم ملی عنوان کرده بود، گفت: اردوی تیم ملی قرار بوده برگزار شود و تقویم آن موجود است. ما می‌توانیم در این زمینه مستندات لازم را ارائه دهیم، اما این اردو به احتمال زیاد برگزار نخواهد شد. دلیل اینکه ما بازی پرسپولیس مقابل بادران را جلوتر برگزار می‌کنیم این است که طبق قرعه جام حذفی صنعت نفت ابتدا باید یک بازی برگزار کند و بعد با برنده دیدار پرسپولیس و بادران مسابقه دهد. برهمین اساس صنعت نفت سه بازی سخت خارج از خانه خواهد داشت و به همین دلیل فشار زیادی روی آنها وارد خواهد شد. البته بازی عقب افتاده صنعت نفت به دلیل حضور پرسپولیس در آسیا بود و ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بازی پرسپولیس و بادران را جلوتر برگزار کنیم. در خصوص اردوی نیم‌فصل هم باید بگویم خود کی‌روش اعلام کرده بود که اردو لغو شود، آنهم به دلیل اینکه بازیکنان در نیم‌فصل در اختیار تیم‌های‌شان باشند و استراحت کنند.

وی در خصوص برنامه‌های مسابقات فوتبال ادامه داد: پرسپولیس 15 آذر با سپیدرود روبه‌رو خواهد شد و به دلیل اینکه این بازی خارج از خانه برگزار می‌شود روز 20 آذر هم باید با بادران بازی کند و 24 آذر با صنعت نفت. در صورتی که پرسپولیس بادران را شکست دهد روز 28 آذر هم در جام حذفی با صنعت نفت پیکار می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ضمن اشاره به اینکه نقل‌وانتقالات نیم‌فصل برای تیم‌های لیگ برتری 28 آذر و برای تیم‌های دسته اولی 30 آذر برگزار می‌شود، گفت: قرار بود که دو بازی در جام حذفی بین تیم‌های استقلال و ایران‌جوان بوشهر و گسترش فولاد مقابل خونه‌به‌خونه در تاریخ 28 آذر برگزار شود، اما به دلیل اینکه در این بازی‌ها تیم‌های لیگ برتری مقابل لیگ یکی مصاف می‌کنند و ممکن است تیم‌های لیگ برتری در این بازی‌ها از بازیکنان جدیدشان بهره بگیرند ما این دو بازی را قبل از تاریخ 28 آذر برگزار خواهیم کرد.

فتاحی در پایان در خصوص اینکه احمد نوراللهی چه زمانی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود، تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر نظام وظیفه در این خصوص مشکلی نداشته باشد این بازیکن می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. البته این مبحثی است که باید از کمیته نقل‌وانتقالات سؤال شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۴۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!