Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدارو تجلیل از ۲۰کتابداراستان یزدبرگزارشد و کارکنان و کتابداران استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله استان کرمانشاه، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان این حادثه تقدیم کردند .

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با حضور استاندار یزد، مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، برگزارشد اظهارداشت: کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اقدامات شایسته‌ای برای رشد کتابخوانی داشتند و در سه سال گذشته رشد خوبی را در این حوزه داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیه دوست فاطمی‌ها افزود: درخشش کتابخانه‌ها و کتابداران یزدی در سطح کشور را به همه اهالی کتاب و کتابخوانی تبریک می گویم و این افتخاری است برای کل استان یزد و همه در این افتخار سهیم می باشیم .

وی با اشاره به رشد چشمگیر وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان در شاخص‌های نرم‌افزار «سپهر» تصریح کرد: پس از چهار دور بازدید کارشناسی از تمامی کتابخانه‌های نهادی استان، ۴۷ کتابخانه بیش از ۱۰ نمره کیفی رشد داشته‌اند.

در این آیین ، از «ایمان مطهری‌نیا»، «زهرا دهقانی‌زاده»، «طیبه زارع‌زاده» و «محسن آریانفر» کتابداران شهرستان مهریز، «فاطمه فیاض»، «بی‌بی عظیمه دشتی» و «مهتاب میرزایی» کتابداران شهرستان یزد، «حمیده همتی» و «مریم ریحانی» کتابداران شهرستان تفت، «حمیده غفوری» کتابدار شهرستان اردکان، «زهرا عطاریان» کتابدار شهرستان بافق، «نداسادات دهقانی» کتابدار شهرستان میبد، «بی‌بی فاطمه موسویان» کتابدار شهرستان ابرکوه و «راضیه رنجبر» کتابدار شهرستان اشکذر با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

در بخش کتابخوانان برتر استان و در گروه سنی زیر ۸ سال «هستی رفوگرزاده» و «ساجده سلمانی»، در گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال «نیلوفر اکرمی»، در گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال «امیرضا صدری»، در گروه سنی ۱۹ تا ۲۹ سال «سیدرضول بهشتی‌زاده» و در رده سنی بالای ۳۰ سال نیز «وجیهه افتخاری‌پور» مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوزین لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۷:۳۱ یکشنبه ۹ اردیبهشت زلزله‌ای به بزرگی ۳/۲ ریشتر با عمق ۱۰ کیلومتر حوالی دوزین از توابع شهرستان مینودشت رخ داد.

کانون زلزله ۲۱ کیلومتر با دوزین، ۴۲ کیلومتر با گالیکش و ۴۳ کیلومتر با مینودشت فاصله دارد.

هنوز گزارشی از خسارت‌های احتمالی اعلام نشده است.

کد خبر 6091418

دیگر خبرها

  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • دوزین لرزید
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • زلزله در میان مقامات اسراییلی
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند