Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتئوس طی گفتگویی اعلام کرده بود که دورتموند فاقد یک رهبر در تیمش است.

طرفداری- مارسل اشملزر، کاپیتان باشگاه دورتموند نسبت به صحبت های لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

به نقل از Sportbild، ماتئوس اخیرا طی صحبت هایی اعلام کرده بود که دورتموند فاقد یک رهبر در تیمش است.

صحبت های او به شرح زیر است:

دورتموند در کل یک رهبر در تیمش ندارد که آنها را در بازی های بزرگ هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شاهین زیاد مصدوم می شود. وایگل برای این کار بسیار جوان بوده، اوبامیانگ بازیکن خوبی است ولی یک رهبر نیست. گوتسه نیز به همین ترتیب است. به عنوان مثال دورتموند کمبود یک بازیکن مانند خاوی مارتینز را در تیمش حس می کند.

مارسل اشملرز با صحبت های هافبک سابق تیم ملی آلمان موافق نبوده و در واکنش به او بیان کرد:

فکر می کنم برای لوتار آسان باشد که در استودیو روی یک صندلی نشسته و بازی را ببیند و خبر نداشته باشد که درون تیم ما چه خبر است. بله صحبت کردن و ادعا کردن از بیرون تیم کار بسیار آسانی است. او باید به تیم آمده و کارهای ما را ببیند و قطعا نظرش تغییر خواهد کرد. مهم نیست که چه کسی رهبر تیم ماست اما این مسئله قطعا در دورتموند وجود دارد.

وی همچنین در خصوص دربی مقابل شالکه افزود:

واضح بوده که دربی بازی بسیار خاصی است. مهم نیست جایگاه شما در جدول چگونه بوده و اینکه کدام تیم در پایان بازی برنده مسابقه است، اهمیت دارد. این بازی فرصت خوبی برای ما بوده تا خیلی چیزها را اثبات کنیم. می خواهیم کاری برای هوادارانی انجام دهیم که تا به امروز پشت ما بوده و حمایت مان کرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی