Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تاکیدات مقام معظم رهـبری نقش و عملکرد نهادها و یگان‌های مستـقر در استان تهــران در انقلاب اسلامی و دفــاع مقدس تبیین می‌شود.

به گزارش ایسنا،دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه اولین جلسه تبیین نقش استان تهران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان مطلب فوق افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه لزوم برگزاری این جلسه را دوچندان می کند و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش می کند به شیوه ای شایسته و در شأن استان تهران این نقش را برای مخاطبان موزه به تصویر بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه ؛ همکاری ، تعامل ، احصاء توانمندی ها و اقدامات انجام شده توسط این استان در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس است.

جعفری بیان داشت: در این جلسه مقرر شد فهرست نهاد ها و یگان های مستقر در استان تهران که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش داشته اند تهیه  و نقاط عطف تلاش آنها درپیروزی انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس توسط یگان ها و نهاد های استان تهران احصاء و پس از جمع آوری این نقاط در کمیته ای جمع بندی و تلفیق گردد.

در این جلسه ، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تهران، نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه ،معاون اجرایی و معاون موسسه حفظ آثار سپاه محمد رسول الله (ص) ، مسئول امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی ، رییس سازمان دفاع مقدس نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رییس مرکز حفظ آثار سپاه سیدالشهدا (ع) حضور داشتند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند