Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت:‌ استاندارد سرانه فضای سبز شهرستان ملارد ۱۵متر است که هم‌اکنون این سرانه در حدود ۴.۵ متر برآورد شده است.

به گزارش تسنیم از ملارد، عیسی کلانتری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، بهمن خطیبی فرماندار ملارد و سایر مسئولان و مدیران در فرمانداری ملارد برگزار شد، با بیان اینکه مرکز پسماند زباله در شهرستان ملارد روزانه 1100تن پسماند دفن می‌کند اظهار داشت: در حال حاضر تصفیه‌خانه‌ صفادشت مسکن مهر در حال فعالیت است؛ اما متأسفانه در منطقه صفادشت تصفیه‌خانه‌ای وجود ندارد، که امیدواریم با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها بتوان خلل‌های پیش‌روی این حوزه را از میان برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استاندارد سرانه فضای سبز شهرستان ملارد 15متر است که هم‌اکنون این سرانه در حدود 4.5 متر است، هرچند در منطقه صفادشت وضعیت به مراتب بهتر است؛ اما در مجموع کمبود سرانه فضای سبز در این شهرستان موضوعی است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: تکمیل فاضلاب شهری و تسریع در تنظیم طرح جامع مدیریت پسماند شهرداری‌ها می‌تواند ما را به سمت اقدامات موردنیاز در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران سوق دهد.

کلانتری همچنین با اشاره به برخی کانون‌های ریزگردها در منطقه ملارد تصریح کرد: راهکار مؤثر در این زمینه ایجاد کرانه سبز در این منطقه در کمترین زمان ممکن است؛ علاوه بر این مدیریت شهری و روستایی باید با جدیت بیشتری در زمینه پسماند‌سوزی در سطح شهرستان که در نتیجه سود شخصی برخی افراد در حال انجام است، وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات بسیاری که در حوزه محیط زیست شهرستان ملارد شاهد آن هستیم؛ اما متأسفانه زیرساخت اداری در ملارد وجود ندارد و تنها یک ساختمان استیجاری در این شهرستان در اختیار داریم که باید این موضوع نیز مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نیازها و همچنین تدابیر استانداری امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوان به برنامه‌ها و افق پیش‌رو دست پیدا کرد و رشد خوبی در حوزه فضای سبز و صیانت از محیط زیست شاهد باشیم.

انتهای پیام/

R7840/P1336/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی محیط زیست خراسان رضوی، جواد ستوده اظهار کرد: محیط بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان خبر دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریمان بیان کرد: در بررسی‌های مقدماتی محیط بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

وی افزود: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید