Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازسازی مدارس تخریب شده در زلزله غرب کشور، اظهار کرد: بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده آغاز شده است.

وی ادامه داد: از شنبه آینده در مناطقی که امکان استفاده از مدارس وجود داشته باشد، کلاس‌های درس برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطحایی اضافه کرد: اطلاع دارید که در برخی از مدارس، مردم اسکان پیدا کرده اند و چادر زده اند و ارسال کانکس برای این مناطق ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها درس تشکیل شود اما روحیه مردم برای این کار آماده نیست که امیدواریم با راه اندازی کلاس های درس امید و نشاط به دانش آموزان برگردد.

 بطحایی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات وزاتخانه متبوعش برای کمک های روحی و روانی به دانش آموزان آسیب دیده، اضافه کرد: گروهای روانشناس و مشاوران به منطقه زلزله زده اعزام شده اند و کارهای درمانی در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخرین وضعیت بازسازی مدارس مناطق زلزله زده

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی مدارس استعداد‌های درخشان از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان و همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برپا خواهد شد حدود ۳۰۰ طرح و پژوهش از دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان سراسر کشور حضور دارد. 

این نمایشگاه امکان گفتگو پیرامون طرح‌ها و پژوهش‌ها را برای دانش‌آموزان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و برگزارکنندگان نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر آماده پذیرایی از بازدید‌کنندگان هستند. 

این نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب بالاتر از بلوار کشاورز تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • سامانه بارشی جدید در راه کشور
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند