Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برپایی نمایشگاه‌های کتاب استانی، امکان دریافت کارت خرید یارانه‌ای کتاب، با 20درصد تخفیف را برای دانشجویان، طلاب، استادان، اعضای هیئت علمی، مدرسان حوزه علمیه و اشخاص حقیقی فراهم کرده است.
بر اساس اعلام موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، بن‌کارت برای اقشار عادی تا مقطع فوق دیپلم و طلاب علوم دینی سطح یک 500000 ريال در ازای واریز 400000 ريال و برای دانشجویان مقطع لیسانس به بالا و طلاب علوم دینی سطح دوم به بالا 1000000 ريال در ازای واریز800000 ريال اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهروندان خراسان رضوی از 29 آبان تا ساعت 23 و 59 دقیقه پنجم آذرماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام بن‌کارت‌ها اقدام کنند. متقاضیان در ابتدا باید عضویت خود در سامانه http://bon.tibf.ir ثبت کنند، البته افرادی که برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری، عضو شده و بن کتاب دریافت کرده‌اند، نیازی به عضویت جدید ندارند.
بر اساس این گزارش، درج یک شماره موبایل معتبر و آدرس رایانامه برای عضویت ضروری است و ارسال مشخصات کارت، ورود به سامانه، بازیابی رمز عبور و ... از این طریق صورت می‌گیرد؛ بنابراین باید دقت کافی در درج مشخصات انجام شود.
پس از ثبت نام و پرداخت وجه، متقاضی می‌تواند با مراجعه با شعبه بانک شهر در محل نمایشگاه و ارائه مدرک معتبر شامل کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی، شماره شناسنامه یا سایر مدارک معتبر به‌ جز گواهینامه و مانند آن، به همراه شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه، بن‌کارت‌ خود را دریافت کند.
بن‌کارت‌های دریافت‌شده در مدت برپایی نمایشگاه در غرفه‌های نمایشگاه و کتاب‌فروشی‌های سطح شهر که عضو طرح حمایتی نمایشگاه هستند قابل استفاده است؛ پس از پایان مدت نمایشگاه نیز به مدت دو هفته در کتاب‌فروشی‌های سطح شهر امکان استفاده از کارت‌ها وجود دارد؛ در صورت استفاده نکردن از کل موجودی بن‌کارت، دوماه پس از پایان مدت نمایشگاه امکان دریافت وجه نقد با 20درصد کسری یارانه از عابربانک‌های بانک شهر یا خرید از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان با کسر همین مقدار وجود دارد.
یادآور می‌شود، هر شخص تنها می‌تواند یک بن‌کارت دریافت کند، بن‌کارت‌ها ویژه نمایشگاه استانی سال جاری است و به اتباع خارجی تعلق نمی‌گیرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سرهنگ فدائیان؛ رئیس پلیس فتا استان سمنان در تشریح این خبر گفت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت، بنده قصاب بوده و مغازه سوپر گوشت داشته و از فردی دوره گرد در مقابل مغازه ام اقدام به خرید یک عدد سنگ چاقو تیز کنی نمودم.

وی افزود: فروشنده به بهانه اینکه دستگاه کارت خوان در خودرو در حال شارژ می باشد کارت بانکی و رمز آن را از بنده اخذ و به داخل خودرو رفته و اقدام به برداشت ۳ میلیون ریال نموده است و کارت را به بنده تحویل و بعد از گذشت ساعاتی مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از کارتم برداشت گردیده است؛ لذا پرونده با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فدائیان بیان داشت: طی اقدامات تخصصی افسران سایبری پلیس فتا مشخص گردید مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از حساب شاکی بر روی دستگاه کارتخوان دیگری از حساب خارج گردیده که متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی از کارت بانکی ایشان در داخل خودرو کپی تهیه و سپس ابتدا مانده گیری و در نهایت مبادرت به خارج نمودن مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال نموده است که با هوشمندی و اقدام به موقع مهندسین سایبری این پلیس، با دستور قضایی اقدام به مسدودی حساب و عودت وجه به حساب شاکی نموده است.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به ماده ۱۳ قانون جرایم رایانه ای بیان داشت: برابر قانون هر گاه فردی به طور غیر مجاز از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن ، تغییر ، محو ، ایجاد یا متوقف کردن داده ها یا مختل کردن سامانه ، وجه یا مـال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند ، مجرم محسوب شده و مجازات متناسب برای آن درنظر گرفته شده است. لذا لازم است کاربران اینترنتی در خصوص کسب آگاهی از قوانین موجود در حوزه فضای مجازی توجه لازم را داشته باشند.

سرهنگ فدائیان خطاب به شهروندان تاکید کرد: کاربران هنگام پرداخت و خرید، خودشان نسبت به کشیدن کارت عابر بانک در دستگاه کارت خوان اقدام و از افشای رمز آن در جمع دیگران خودداری کنند و همچنین برای خرید از فروشگاه‌های معتبر استفاده کرده و از تحویل کارت بانکی به فروشندگان سیار و کیوسک های میان راهی بپرهیزند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان در انتها از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir گزارش نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903123

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا در لرستان
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر