Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معمولا اکثر هواداران ستاره های فوتبال برای سلفی گرفتن با بازیکن محبوب خود مشتاقند اما گاهی این ماجرا با سختی هایی همراه می شود.

در حاشیه سفر رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال به کرانه مدیترانه برای دیدار کهکشانی ها با آپوئل، اتفاق جالبی افتاد که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که کریستیانو رونالدو قصد پیاده شدن از اتوبوس برای ورود به هتل را داشت، یک هوادار پر و پا قرص قبرسی به قصد سلفی گرفتن با ستاره محبوبش، تلاش زیادی کرد.

درست در همین لحظه که بادیگاردهای رونالدو متوجه هجوم ناگهانی این شخص شدند به سریع ترین شکل ممکن جلوی او را گرفتند تا مبادا خطری این بازیکن مشهور را تهدید کند.

گفتنی است؛ این اتفاق در خلال یکی دو روز گذشته رخ داده اما به تازگی فیلم آن منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 حرکت سریع محافظان رونالدو مقابل یک طرفدار پر و پا قرص

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر بعد از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی اظهار کرد:این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا 5 اردیبهشت 1403، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال 1990، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از آقای علی عسگری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه ایا به کارش ادامه می دهد یا خیر گفت: حق طبیعی یک مجموعه است با افراد جدید و تغییر مدیرعامل و هیات مدیره کار کنند.چه باشم و چه نباشم بسیار خوشحالم که این اتفاق برای باشگاه استقلال رقم خورده است. اثرات این روز بزرگ در آینده برای باشگاه استقلال مشخص می شود.

خطیر ضمن رد خبر گرفتن حق امضا از وی گفت: باید منتظر بمانیم دوستان در شرکت هولدینگ خلیج فارس چه برنامه ای برای آینده دارند. اجازه بدهید از این روز لذت ببریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.خواهش می کنم خیلی به حواشی و حق امضا گرفتن و این مسائل دقت نکنید. یکسری دنبال هیجانات هستند.مطمئنم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست