Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: ۱۰ خانه عالم در مناطق روستایی شاهرود احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید عبدالهیان در حاشیه کلنگ زنی خانه عالم روستای قهج شاهرود اظهار داشت: استقرار روحانیون در مناطق روستایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان در امر تبلیغ دینی و فرهنگی برای مردم روستانشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون 20 خانه عالم در مناطق روستایی شاهرود وجود دارد افزود: با آغاز عملیات اجرایی این خانه، پروژه 9 خانه عالم دیگر در دست مطالعه و صدور مجوز عملیات اجرایی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود با تأکید بر اینکه ساخت و تکمیل این پروژه نیازمند 100 میلیون تومان اعتبار است اذعان کرد: این خانه عالم در زمینی به مساحت 250 مترمربع کلنگ زنی شده است که روند عملیات اجرایی آن از امروز به‌طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ‌بر 5 میلیون تومان اعتبار از سوی خیران برای آغاز ساخت این پروژه پرداخت‌شده است خاطرنشان کرد: با تخصیص 100 درصدی اعتبارات مربوط به این پروژه تا پایان شهریورماه سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالهیان با بیان اینکه 27 روحانی در مناطق روستایی این شهرستان مستقر هستند یادآور شد: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین رویکردهای ما در اعزام مبلغان دینی و روحانیان به مناطق روستانشین است.

وی با تأکید بر اینکه استقرار روحانیان در مناطق روستایی یکی از مطالبات مردم نیز است بیان کرد: اعزام روحانیان در طرح‌های مختلف سازمان تبلیغان به مناطق روستایی به‌صورت موقت نیز در زمره برنامه‌های مهم این نهاد در راستای فرهنگ‌سازی و تبلیغات دینی در مناطق محروم است.

انتهای پیام/

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود