Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، در پی پیروزی شکوهمند جبهه مقاومت اسلامی و فروپاشی خلافت خودخوانده داعش، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام تبریکی به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی) بر اعلام آمادگی نیروهای مسلح برای جلوگیری از بروز فتنه‌های مشابه فتنه خطرناک داعش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن  این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

 پیروزی بزرگ، شکوهمند و تاریخی جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه مهلک و خطرناک داعش و پایان خلافت خودخوانده و نمایشی این گروهک پلید و جنایتکار را به حضرت‌عالی، امت اسلامی و آحاد رزمندگان و مدافعان حرم و سردار سرافراز و پرافتخار حاج قاسم سلیمانی تبریک عرض می‌نمایم.

 آموزه‌های ما در مکتب قرآن و عترت و در سایه‌سار برخورداری از نعمت ولایت فقیه این دستاورد عظیم را محصول الطاف و امداد الهی، حکمت و تدبیر رهبر حکیم و شجاع، ایمان و اراده راسخ و بصیرت و دشمن‌شناسی ناشی از فرزند زمان خویش بودن می‌داند.

هرچند پایان یافتن ماجرای داعش برچیده شدن سلطه نحس آمریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کاخ سفید را نوید می‌دهد، اما هدایت‌ها و نکات راهبردی حضرت‌عالی در پاسخ به نامه فرمانده سلحشور نیروی قدس سپاه، لزوم هوشمندی در قبال دشمن را به‌مثابه تکلیف و یک ضرورت و اولویت گریزناپذیر فراروی ما ترسیم کرده است و به‌فضل الهی با ظرفیت‌سازی‌های نوین و هوشمند دفاعی کشور، هم‌افزایی منطقه‌ای و عزم و اراده تولیدشده برای مقابله با تروریسم و دشمنان قسم‌خورده اسلام و امت پیامبر اعظم(ص)، تمامی همت و توان خود را برای جلوگیری از بروز فتنه‌های مشابه به‌کار خواهیم گرفت و دشمنانی را که با حقد و حسد و با تمام قوا درصدد تکرار و تداوم این توطئه شوم هستند مُسخر ایمان و اراده خود خواهیم ساخت.

 بی‌شک دشمنی که اصل موجودیت انقلاب اسلامی و هویت ملی و دینی ایران عزیز را در طراحی این نقشه شیطانی هدف قرار داده ا ست، به‌مانند ماری زخم‌خورده ساکت و آسوده نخواهد نشست و فتنه‌انگیزی‌ها و جنگ‌افروزی‌ها را در عرصه‌ها و مناطق دیگر علیه ما دنبال خواهد کرد؛ هرچند تلاش آنان برابر جبهه حق ابتر و محکوم به فنا است، اما رهنمودهای نافذ حضرت‌عالی در حفظ انگیزه، هوشیاری، وحدت، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و مهم‌تر از همه آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی ما، ان‌شاءالله مقدمه واجب و تضمین‌کننده شکست دشمن در آینده است.

 بر رزمندگان و شهیدان جبهه مقاومت اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از فاتحین ایران تا فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، حیدریون و حشدالشعبی عراق و بسیج مردمی سوریه و یکایک فرماندهان و نیروهای مسلح مقتدر و تاریخ ساز در این جبهه افتخارآفرین ــ به‌ویژه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب  اسلامی و فرمانده دلاور و خردمند آن ــ درود می‌فرستیم و به حضرت‌عالی و ملت رشید ایران اطمینان می‌دهیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و منویات و فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری، با صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی، پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و حراست از قدرت بازدارندگی دفاعی کشور، جبهه دشمن را همچنان مقهور اقتدار و صلابت خود خواهند ساخت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقامات رژیم صهیونیستی که همواره بر شعار گسترش سلطه این رژیم از نیل تا فرات بانگ می‌زدند، امروز با خروش گروه‌های مقاومت در منطقه همزمان با حماقت این رژیم در آغاز رسمی عملیات نظامی در رفح، حلقه محاصره دریایی و تجاری خود در آب‌های مدیترانیه و دریای سرخ بیش از پیش احساس می‌کنند.

در همین ارتباط، پایگاه خبری انصارالله گزارش داد که نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد.

طبق مفاد بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی‌هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

طبق بیانیه روز جمعه گذشته سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن مرحله چهارم تشدید نبرد با صهیونیست‌ها عبارت است از:

اول: هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که تصمیم ممنوعیت کشتیرانی اسرائیل را نقض کنند و به سمت بنادر فلسطین اشغالی در دریای مدیترانه و در هر منطقه‌ای که در دسترس ما باشد، حرکت کنند.

دوم: اجرای این امر از زمان اعلام این بیانیه شروع می‌شود.

سوم: اگر دشمن اسرائیلی قصد انجام عملیات نظامی در رفح را داشته باشد، نیروهای مسلح یمن تمامی کشتی‌های شرکت‌هایی را که مرتبط با بنادر فلسطین اشغالی از هر ملیتی باشند، تحریم همه جانبه خواهند کرد و از ورود تمامی کشتی‌های کشور مورد نظر به هر مقصدی جلوگیری خواهند کرد.

نیروهای مسلح یمن در پایان این بیانیه تاکید کردند که به یاری خداوند متعال و بر اساس حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ یمن و همه آزادگان این امت، در آماده سازی برای مراحل گسترده‌تر و قوی‌تر از اجرای هیچ عملیاتی تا پایان جنگ و محاصره علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، دریغ نخواهند کرد.

تشدید عملیات اسرائیل در رفح در حالی انجام می‌شود که حماس موافقت خود را با پیشنهاد آتش بس اعلام کرده است. گرچه مقامات صهیونیست تاکنون نسبت به این موضوع به طور رسمی تعیین موضع نکرده‌اند، اما برخی منابع می‌گویند حماس با طرح تعدیل شده صلح مصر موافق کرده که مورد تأیید اسرائیل نیست.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد