Web Analytics Made Easy - Statcounter

18 بازیکن پرسپولیس در سفر به بوشهر مشخص شدند.

طرفداری- کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، اسامی ۱۸ بازیکن را برای سفر به بوشهر و دیدار برابر تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان برای دیدار برابر تیم پارس جنوبی جم از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) با 18 بازیکن راهی بوشهر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند، ابوالفضل درویش‌وند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شایان مصلح، صادق محرمی، احسان علوان‌زاده، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، حمیدرضا طاهرخانی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور، بازیکنانی هستند که به بوشهر سفر می‌کنند.

 دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم ساعت 15 روز ‌‌شنبه چهارم آذر ماه 1396 در ورزشگاه جم بوشهر برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • گل اول پرسپولیس به نساجی + فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند