Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات فوتبال شهرستان جم گفت: در بازی پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم 10 درصد از سکوهای استادیوم تختی این شهر به هواداران پرسپویس اختصاص یافته است.

محمد اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری تختی جم اکنون آماده برگزاری حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم لیگ‌ برتر است و طبق قانون فدراسیون فوتبال تنها 10 درصد از سکوها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: براساس قانون، مکلف به فروش بلیط به اندازه 80 درصد ظرفیت ورزشگاه هستیم که شامل 12 هزار بلیط می‌شود و از این شمار بلیط یک‌هزار و 200 بلیط در اختیار هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد.
اسدی ادامه داد: در ارتباط با برگزاری این بازی حساس بین 2 تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم مجموعه شهرستان جم برای برگزاری این بازی در آمادگی کامل قرار داشته و تدابیر لازم برای برگزاری این بازی پیش بینی شده است.
وی هواداران پارس جنوبی جم را یکی از با اخلاق‌ترین تماشاگران لیگ برتر دانست و گفت: در طول بازی‌های لیگ یک و لیگ برتر، از سوی هواداران پارس جم کوچکترین اهانتی به تیم میهمان و تیم داوری صورت نگرفته و نمایندگان فدراسیون نیز این موضوع را مورد تمجید قرار داده‌اند.
اسدی همچنین خواستار همکاری هواداران هر دو تیم با مسئولان اجرایی و انتظامی ورزشگاه شد و تاکید کرد: تماشاگران از ساعات ابتدایی در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا شاهد ترافیک خرید بلیط قبل از شروع بازی در جلوی ورزشگاه مواجه نشوند و در موقع خروج نیز عجله نکنند تا شاهد بروز حادثه ناگواری نباشیم.
رئیس هیات فوتبال جم درخصوص زمان و مکان بلیط فروشی دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس گفت: هیات فوتبال جم زمان پیشنهادی بلیط فروشی و باز شدن های درب‌های ورزشگاه را در نشست هماهنگی پیش از بازی مطرح می‌کند و پس از تایید ناظر فدراسیون و یگان ویژه، از سوی رسانه‌های عمومی به هواداران و تماشاگران دو تیم اطلاع رسانی خواهد شد.
وی افزود:دراین راستا نشست‌هایی با مسئولان انتظامی و امنیتی برگزار شده و تمهیداتی لحاظ شده تا با مشکل بلیط فروشی و شلوغی اطراف درب‌های ورودی ورزشگاه مواجه نشویم.
اسدی یادآور شد: تماشاگران از در‌های واقع در کنار میدان محمد علی خان پریشان و ورودی اسلام آباد و مهمانان ویژه، عکاسان و خبرنگاران ورزشی با آیدی کارت‌های خود نیز از در اصلی وارد ورزشگاه تختی جم شوند.
پرسپولیس و پارس جنوبی جم از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی جم استان بوشهر به مصاف هم می روند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم