Web Analytics Made Easy - Statcounter

ب گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز آیت الله العظمی نوری همدانی با تبریک هفته بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری گفت: این فتح و پیروزی ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مومن و انقلابی انجام گرفت.

وی در این دیدار که سردار غیب پرورحجت الاسلام تویسرکانی و جمعی از مسئولان بسیج نیز حضور داشتند تاکید نمود: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود چرا که آنان عهد و ایمان نمی شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید با اشاره به تاکیدات خداوند در قرآن کریم تصریح کرد: غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

آیت الله العظمی با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج خاطر نشان کرد: خدمات بسیج در تمامی عرصه های نظامی و فرهنگی و دیگر عرصه‌ها بسیار بسیار بالاست.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه ی سازندگی اظهار داشت: الحمدلله بسیجیان در خدمت به محرومین گام های خوب و ارزنده ای برداشته اند.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان نمود: بسیج در مناطق زلزله زده نیز با تاسی به مقام معظم رهبری فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است؛ ایشان بسیجیان را لشکر امام عصر عج خوانده و تصریح کرد: شما بسیجیان که سربازان امام زمان می باشید باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید نمود: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی اش تمام شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قراردادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

گفتنی است در این دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از مهمترین اقدامات بسیج را بیان کرد.

منبع: تسنیم

303

آیت الله نوری همدانی بسیج سردار غیب پرور جهاد دشمنان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

محمدامین دهقانی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در اردوی جهادی جهادگران این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ این واکسیناسیون  توسط ۲۰ دانشجوی بسیجی دکترای دامپزشکی واحد شهرکرد به مدت چهار روز در مناطق محروم و صعب‌العبور اوره و بارز شهرستان لردگان از توابع این استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی واکسیناسیون، انگل‌تراپی، معاینه و درمان و آموزش عشایر را از مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی عنوان کرد و افزود: بیماری‌های انگلی، انتروتوکسمی وآگالاکسی ازجمله بیماری‌های رایج در منطقه اوره و بارز بودند که با تلاش جهادگران وضعیت دام‌های منطقه بهبود یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: گروه جهادی حضرت ولی‌عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج سازندگی استان، واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی، اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی لردگان و با همراهی محسن جعفریان دهکردی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد موفق به برگزاری این اردوی جهادی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده