Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی گفت: با هدف افزایش مهارت‌های حرفه‌ای در عرصه گردشگری واحدهای هتلینگ و تورگردانی در مراکز علمی-کاربردی آذربایجان غربی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدحسین امید ‌امروز در نشست رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی با روسای مراکز آموزشی علمی ـ کاربردی که در سالن جلسات هتل آنا برگزار شد، با ابراز خرسندی از رویکردهای جدید دانشگاه علمی ـ کاربردی در جذب حداکثری دانشجو اظهار داشت: برخلاف کاهش جمعیت دانشجویی در کشور، سیاست‌های دانشگاه در ‌آذربایجان غربی سبب بروز روند صعودی در جذب دانشجو شده در حالی‌ که این میزان در کل کشور کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قطعاً مردم درصورتی‌که بدانند با ارائه آموزش‌های مهارتی دانشجویان بیشتری جذب بازار کار می‌شوند نخستین اولویت خود را دانشگاه علمی ـ کاربردی قرار خواهند داد چراکه امروز عامه مردم به این باور رسیدند که تنها بامهارت‌آموزی می‌توان وارد بازار کار شد و کارآفرینی کرد.

امید عنوان کرد: برنامه تحصیلی دانشگاه علمی ـ کاربردی بسیار انعطاف‌پذیر است و می‌تواند خود را با نیازهای استان تطبیق دهد و دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی خود را بر اساس نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته برگزار کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان غربی در بحث گردشگری و لزوم ارائه واحدهای هتلینگ و تورگردانی در مراکز علمی ـ کاربردی استان افزود: همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند به سبب پویایی، انعطاف‌پذیری، ابتکار عمل در جذب دانشجو و تعریف رشته‌های جدید به انتخاب نخست مسئولین استان برای ارائه مهارت‌های لازم جهت توسعه هرچه بیشتر استان بدل شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی این آمادگی را دارد که به نیازسنجی مهارتی دستگاه‌های مختلف بپردازد و با ارائه دوره‌های کوتاه مدت در جهت رفع کاستی‌های موجود گام بردارد.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی