Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:12:24 GMT

130 رشته ورزشی زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۸۱۱۲

130 رشته ورزشی زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی است

اردبیل- ایرنا- نائب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: 130 رشته ورزشی زیر نظر این فدراسیون فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا امینی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل افزود: با اینکه از این میان توجه و تمرکز فدراسیون بیشتر به رشته های مدال آور است اما این به معنای بی توجهی به سایر رشته های ورزشی در این حوزه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزوده شدن برخی رشته های ورزشهای رزمی در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی و المپیک 2020 ژاپن اظهار کرد: می توان با تکیه بر ظرفیت های موجود در ایران برای مدال آوری در این رشته های ورزشی حساب ویژه باز کرد.
وی از فعالیت بیش از یک میلیون ورزشکار در چارچوب فدراسیون ورزشهای رزمی خبر داد و بیان کرد: با توجه به این ظرفیت به دنبال همگانی کردن این رشته ها هستیم و با برنامه ریزیهای انجام شده به زودی این امر تحقق خواهد یافت.
وی با بیان اینکه هزینه ورزشهای رزمی پائین است و همین امر زمینه همگانی کردن این رشته هارا فراهم کرده است، ادامه داد: اما ورزشهای رزمی سختی زیادی دارد و اصولا افراد طبقه متوسط و متوسط به پائین جامعه در این رشته ها فعالیت می کنند که این امر موفقیت در این امر را مضاعف کرده است.
امینی گفت: با توجه به قابلیت های استان اردبیل بدون شک با حمایت ورزشکاران ورزشهای رزمی در این استان می توان حرف های زیادی در میادین بین المللی و جهانی برای گفتن داشت.
نائب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی افزود: انتخاب مجدد رئیس هیات ورزشهای رزمی استان با رای قاطع نشانه همدلی و همکاری اعضای مجمع و ورزشکاران است و این کار مسئولیت هیات ورزشهای رزمی استان را بیشتر کرده است.
در مجمع انتخاباتی هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل معرفت جمالی و اسلام عبدی کاندیدا برای احراز ریاست هیات ورزشهای رزمی استان بودند که معرفت جمالی با اعلام انصراف به نفع اسلام عبدی از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.
در این مجمع انتخاباتی اسلام عبدی توانست با کسب 14 رای از 14 آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزشهای رزمی استان اردبیل انتخاب شود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با عبدل الحلیم بن قادر و در جلسه ای که سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی ،علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گامهای موثرتری بردارد.
همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار گردد گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.
در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت : بسیار خوشحالم که در طی ٢٠ سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.
وی تصریح کرد:خوشحالم می بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903383

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند