Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، روز گذشته آیفکس با بیش از ۴ پله صعود رکوردشکنی‌های اخیر خود را تداوم بخشید و در ارتفاع ۱۰۱۷ واحدی قرار گرفت. با صعود امروز، بازدهی آیفکس از ابتدای سال به بیش از ۱۶ درصد رسید.

دو نماد از گروه شیمیایی به نام‌های «زاگرس» و «مارون» و دو نماد از گروه فلزات اساسی به نام‌های «ارفع» و «ذوب» بیشترین تاثیر مثبت بر شد آیفکس را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نمادهای «میدکو»، «شپاس» و «شراز» با افت قیمتی خود و تاثیر منفی بر این نماگر از رشد بیشتر آن جلوگیری کردند. سهامداران دیروز همچنین شاهد جابه جایی نزدیک به ۱۴۱ میلیون سهم به ارزش ۴۴۵ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس بودند. به ترتیب دو نماد «ذوب» و «ارفع» بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در این دو بازار در اختیار گرفتند.

سهامداران بازار پایه نیز اقدام به دادوستد بیش از ۱۱۶ میلیون سهم به ارزش ۱۶۷ میلیارد ریال در مجموع سه تابلو این بازار کردند.

در سوی دیگر بازار سرمایه‌گذاران ۲ میلیون ورقه به ارزش یک‌هزار و ۹۹۵ میلیارد ریال ریال را در بازار اوراق با درآمد ثابت مبادله کردند که همچون روز گذشته «سخاب۴» در صدر این بازار به لحاظ ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملاتی ایستاد.

بازگشایی نماد معاملاتی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم و توقف نماد معاملاتی شرکت کی بی سی به منظور برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ ۵ آذر ۹۶، از دیگر رخدادهای امروز در جریان معاملات بازار فرابورس است.

در نهایت تابلو اوراق تسهیلات مسکن نیز امروز میزبان معامله ۵۸ هزار ورقه تسه به ارزش ۴۴ میلیارد ریال قرار گرفت که نماد تسه مهرماه ۹۶ با مبادله بیش از ۱۹ هزار ورقه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بالاترین رقم حجم و ارزش معاملاتی را در اختیار گرفت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با ریزش ۳۳۹.۵۴ واحدی به ۲,۲۸۰,۷۳۲.۲۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۹۸.۸۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۲۲.۸۷۶ میلیارد سهم بود که طی ۳۶,۲۹۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۸۲۹.۵۵۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۸۰۲,۵۶۹.۰۲۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6092751 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود