Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ' رضا نیک نداف ' اعلام کرد: در سال جاری (سال زراعی گذشته) 310 هزار تُن گندم به ارزش 400 میلیارد تومان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور ( اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد ) در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: 220 هزار تُن از گندم خریداری شده به ارزش 287 میلیارد تومان از کشاورزان استان اصفهان خریداری شد که با شرایط ویژه در سیلو های بخش دولتی و خصوصی ذخیره سازی و نگهداری می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان ( منطقه 10 کشور ) تصریح کرد: با جذب اعتبار لازم تمامی مطالبات کشاورزان شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور ( استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد ) طی هفته جاری پرداخت شده است.

شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 کشور خرداد امسال قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم به نرخ افت مفید 4 و غیر مفید 2 را 13 هزار ریال اعلام کرده بود.

خاطرنشان می شود؛ مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان 28 آبان امسال اعلام کرد: باتوجه به برنامه خودکفایی گندم که طی چندسال اخیر از سوی وزیر کشاورزی اجرا شده، خوشبختانه این محصول به میزان مصرف یک سال آینده استان در سیلوهای اصفهان ذخیره شده است.

نیک نداف اضافه کرد: در این راستا با اجاره سیلوی بخش خصوصی با ظرفیت 100 هزار تُن، به ظرفیت ذخیره‌سازی گندم استان اصفهان اضافه شده است.

وی ظرفیت گندم ذخیره سازی شده در سیلوهای این استان را 400 هزار تُن اعلام کرد و افزود: بهبود وضعیت ذخیره‌سازی از اولویت‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان است و سیلوهای این استان از استاندارد لازم برخوردارند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی