Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:55:48 GMT

همه خبازی‌های شهرستان قصرشیرین بازگشایی شده است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۴۳۳۶

همه خبازی‌های شهرستان قصرشیرین بازگشایی شده است

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ گفت: همه خبازی‌های شهرستان قصرشیرین بازگشایی شده است.

مظفر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از تعدادی از خبازی های شهرستانهای زلزله زده از جمله شهرستان سرپل ذهاب بازدید و ضمن تقدیر از خبازان زحمتکش این مناطق که پس از این بحران با کمترین امکانات در این شرایط سخت از خدمت رسانی به مردم دست نکشیدند، اظهار داشت: کمیته پدافند غیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، برنامه ریزی های مناسبی را درمقابله با چنین بحران‌هایی از جمله تجهیز نانوایی ها به دستگاه مولد برق و همچنین دوگانه سوز کردن واحدهای نانوایی  انجام داده و در این بحران اخیر نیز با وجود قطع آب و برق در بسیاری از مناطق زلزله زده، بعد از گذشت چند روز اوضاع به حالت عادی برگشته است و در صورت اعلام نیاز خبازان محترم به آرد، در اسرع وقت آرد مورد نیاز این واحدها نیز تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: اکبری فرماندار شهرستان قصرشیرین به همراه مرادی رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی شعبه سرپل ذهاب در بازدید از واحدهای خبازی شهرستان قصرشیرین از بازگشایی و خدمات رسانی مجدد آنها ابراز رضایت کرد و از مسئولین شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور در امداد رسانی به موقع و تامین نان مورد نیاز مردم آسیب دیده از زلزله در طی روزهای بحرانی گذشته تقدیر و تشکر کرد.
 
رحیمی افزود: در حال حاضر شهرستان قصرشیرین در خصوص تامین نان مشکل خاصی ندارد و خوشبختانه کلیه واحدهای خبازی طبق روال قبل از زلزله مشغول خدمت رسانی به مردم می باشند.

وی گفت: در یک هفته گذشته بالغ بر یک میلیون و دویست هزار قرص نان توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ در شهرستانهای آسیب دیده از زلزله توزیع گردید .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان