Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:44:27 GMT

حل مشکلات شهری نیازمند تعامل مردم با شهرداری است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۲۵۷

حل مشکلات شهری نیازمند تعامل مردم با شهرداری است

رباط کریم- عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم در حاشیه دیدار از محله «آبشناسان» این شهر گفت: حل مشکلات شهری نیازمند تعامل مردم با شهرداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین بدرلو در حاشیه حضور شهردار و اعضا شورای شهر رباط کریم در محله «آبشناسان» این شهر با بیان این که حضور در مناطق مختلف شهری از وظایف مسئولین شهر است، طی سخنانی گفت: شهرداری و شورای شهر دوره جدید کمتر از ۳ ماه است که فعالیت خود را شروع کرده و در همین مدت کوتاه اتفاقات بسیار خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کمک یکدیگر و تعامل دو طرفه می شود به تمام مشکلات منطقه رسیدگی و برطرف کرد، ولی برای رفع همه مشکلات به زمان بیشتری نیاز است و همکاری و پیگیری شما شهروندان نیز می تواند روند خدمات رسانی را سرعت بخشد.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: در خصوص روشنایی معابر منطقه جلسات مختلفی با ریاست اداره برق شهر رباط کریم داشتیم، که به زودی با افزایش تیر چراغ برق روشنایی منطقه اصلاح خواهد شد و همچنین با پیگیری و هماهنگی های لازم با مخابرات شهر دکل های اپراتورها نیز تقویت خواهند شد.

بنا بر این گزارش در ابتدای این نشست، چند تن از اهالی محله آبشناسان به بیان مشکلات محله خود پرداختند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند