Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@20:45:02 GMT

گزینه های هیئت مدیره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۹۵۱۵

گزینه های هیئت مدیره پرسپولیس

به هر حال نوع جدایی مهم است که طاهری بسیار ناراحت و دلگیر از پرسپولیس جدا شد.

طاهری یکی از مدیران عامل موفق پرسپولیس بود که اقداماتش در این تیم ماندگار شد. تسویه حساب با بدهکاران خارجی بزرگترین خدمت طاهری در پرسپولیس بود. همچنین به آرامش رساندن تیم و سه سال پیاپی در کورس قهرمانی بودن پرسپولیس از جمله دیگر اقدامات طاهری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری می توانست تا پایان فصل مشکلات را تحمل کند و در اردیبهشت یا خرداد ماه سال آینده از پرسپولیس جدا شود اما در پشت پرده اتفاقاتی رخ داد که وزارت ورزش و جوانان تاثیر گذار بود و طاهری اعطای ماندن را به لقایش بخشید.

طاهری مدتها پیش بود که قصد جدایی از پرسپولیس را داشت چرا که با وزیر ورزش و جوانان دچار اختلاف شده بود. مشکلات به حدی بزرگ و حاد بود که منجر به قطع همکاری طاهری با پرسپولیس شد.

وزیر ورزش و جوانان به خوبی می داند که مدیریت در پرسپولیس در مقایسه فدراسیون های دیگر سخت تر است، براین اساس سلطانی فر نگاه ویژه ای به این تیم پرطرفدار دارد. به هر حال هر گونه تغییر و تحولات در مدیریت پرسپولیس در جامعه تاثیر می گذارد.

طاهری با جدایی اش از پرسپولیس باعث شد که وزارت ورزش و جوانان در تنگنای سختی قرار بگیرد. به هر حال مشخص نیست که مدیر بعدی بتواند به اندازه طاهری در مدیریت پرسپولیس موفق باشد. این موضوعی است که وزارت ورزش را مقابل هواداران قرار داده است.

این روزها نام های مختلفی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس شنیده می شود که امیدواریم جوانگرایی در بخش مدیریتی صحت داشته باشد.

گفته می شود بازیکنان و ستاره های سابق در حال ورود به عرصه مدیریتی پرسپولیس هستند. مهدوی کیا و هاشمیان نام های کوچکی نیستند که امیدواریم تجربیات آنها در اروپا منشا خدمات ارزنده برای پرسپولیس باشد.

به هر حال باید دید وزارت ورزش و جوانان که آن قدر حرفه ای عمل می کند آیا می تواند امکاناتی در حد بوندس لیگا در اختیار پرسپولیس قرار بدهد تا بوندس لیگای های سابق ، پرسپولیس را رویایی کنند.

امیدواریم که این تصمیم بازی با اسم ستاره های سابق پرسپولیس نباشد و تصمیمی درست برای این تیم گرفته شود که نتیجه آن برگشت به عقب نباشد.

پرسپولیس حساس ترین روزهای فصل خود را سپری می کند و هر گونه تغییر در نتیجه گیری باعث می شود که شاهد شعارهایی از هواداران علیه وزارت ورزش باشیم.

به هر حال سلطانی فر دوست ندارد مقابل خیل عظیم هواداران پرسپولیس قرار بگیرد و دوست دارد در کنار آنها باشد.

همچنین بدترین تصمیم در موقعیت حساسی برای پرسپولیس گرفته شد و بازی با اسم ستاره ها رسانه ای شد تا وزارت ورزش  اذهان مردم را از اصل موضوع دور کند که طاهری از پرسپولیس رفته است.

حال باید منتظر بود و دید که نفرجدید می تواند جایگزین مناسبی برای طاهری باشد و مسیر موفق او را ادامه بدهد یا نه!

البته هاشمیان و مهدوی کیا با کدام سابقه مدیریتی می خواهند پرسپولیس را اداره کنند و تصمیمات کلانی برای این باشگاه بگیرند. به نظر بهتر بود از مهدوی کیا و هاشمیان به جای استفاده در حوزه مدیریتی در کادر فنی استفاده می شد که بعد از جدایی برانکو کاسه چه کنم به دست نگیریم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید