Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات گفت: همزمان با 6 آذر روز شهادت امام حسن عسکری(ع) دومین شهید گمنام در بوانات تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از حرف رسا، شهید گمنام سلام ... خوش آمدی مسافر من ... خسته نباشب پهلوون.. شهرستان بوانات در روز 6 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) میزبان دومین شهید گمنام می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسامپور فرمانده سپاه ناحیه بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: جلسه برنامه ریزی مراسم تشییع و خاکسپاری دومین شهید گمنام شهرستان بوانات در فرمانداری برگزار شد و طبق برنامه پیکر شهید گمنام روز یکشنبه 5 آذر وارد شهرستان بوانات و میهمان مردم مومن این شهرستان خواهد بود و در بخش مزایجان در یادواره شهدا حاضر و سپس تشییع می شود.

وی افزود: سپس در روز یکشنبه پیکر پاک شهید به مرکز شهرستان می آید و مراسم وداع با شهید گمنام در حسینیه امام صادق(ع) برگزار و در مراسم زیارت عاشورای صبح روز دوشنبه میهمان مردم بوده و ساعت 9 صبح دوشنبه روی دست مردم مومن بوانات تشییع و در کنار قبر شهید گمنام دیگر در پارک شهر به خاک سپرده خواهد شد.

حسامپور همچنین از عموم مردم مومن و شهید پرور شهرستان خواست تا در این مراسم حضور یابند.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان

 

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر یک شهید گمنام بر دستان مردم ولایی و شهید پرور شهربابک تشییع شد.

مردم شهید پرور شهرستان شهربابک با حضور پرشور خود در این مراسم پیکر مطهر این شهید والامقام را از میدان امام علی علیه السلام تا مسجد امام جعفر صادق علیه السلام تشییع کردند.

دیگر شهید گمنام هم که ۱۹ ساله بود در کوهپیایه با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان تشییع و خاکسپاری شد. 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران