Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان،  دوم آذرماه در جلسه شورای اداری استان که با حضور مدیران دستگاه‌های استان در سالن شهید جعفرزاده سازمان برنامه‌وبودجه برگزار شد، اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم مایه افتخار مسئولان است و باید از فرصت‌های پیش‌آمده در راستای توسعه و آبادانی استان و خدمتگزاری به مردم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم باید همواره غنیمت شمرده شود، تصریح کرد: امیدواریم در سایه برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده، روند خدمت‌رسانی به صورت روزافزون به مردم استان افزوده شود.
وی افزود: مدیران و مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که دوران خدمت‌رسانی به سرعت سپری می‌شود و آیندگان درباره کارنامه عملکرد صاحب منصبان قضاوت می‌کنند.
 نماینده ولی‌‌فقیه در استان با اشاره به برکات گسترش خدمت‌رسانی در نظام اسلامی تأکید کرد: بدون تردید گسترش دایره خدمت‌رسانی مسئولان و نهادهای نظام اسلامی، موجب تقویت پایبندی مردم به انقلاب اسلامی می‌شود و این موضوع باید از سوی مدیران مورد توجه قرار بگیرد.
حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: اگرچه تاکنون در استان خدمات گسترده‌ای انجام شده، اما هنوز مشکلاتی در آن وجود دارد که در سایه وحدت و همدلی، برنامه‌ریزی و همت مسئولان مرتفع می‌شود.
وی گفت: مسئولان نباید وقت خود را صرف مسائل و موضوعات حاشیه‌ای کنند که این امر  آنان را از خدمت‌رسانی به مردم بازمی‌دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: باید امروز دغدغه مسئولان و مدیران کشور توجه به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف باشد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نابودی داعش افزود: خوشبختانه با اتحاد بین کشورهای اسلامی شجره خبیثه داعش ریشه‌کن شد.
حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: این روزها همه هواداران جبهه مقاومت باید  لبخند شادی بر لب داشته و تبریک گوی محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی باشند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه