Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@16:25:35 GMT

اعزام بیش از ۵هزار دانش آموز به کربلای ایران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۰۲۴۰

‍‍‍‍‍‍

بیش از پنج هزار دانش آموز اصفهانی در غالب کاروان اردویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسوول اعزام اردو‌های راهیان نور استان اصفهان گفت: از اواخر آبان تاکنون، پنج هزار و ۱۴۸دانش آموز دختر، در غالب ۴۵دستگاه اتوبوس به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید خسروی افزود: روزانه ۹ دستگاه اتوبوس در غالب بیش از ۳۹۰دانش آموز از مناطق عملیاتی شلمچه، خرمشهر، عملیات رمضان، معراج شهدا، طلایه، اروند و پاسگاه زید بازدید می‌کنند.
وی برقراری انس معنوی با شهدا و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف برگزاری این اردو‌ها دانست و گفت: بازدید دانش آموزان دختر از مناطق عملیاتی جنوب کشور تا اواخر آذر ادامه دارد.
خسروی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود، تا پایان امسال بیش از ۴۵هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شوند، افزود: اعزام کاروان‌های راهیان نور پسران دانش آموز از اوایل اسفند آغاز می‌شود. فیلم آرشیو
دانلود دانلود

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد