Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه آمل گفت: دانش‌آموزان دختر آملی امروز با هشت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور واقع در استان خوزستان اعزام شدند. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، سرهنگ بهروز عیسی‌زاده به اعزام نخستین مرحله دانش‌آموزان دختر شهرستان آمل به اردوی راهیان نور جنوب کشور اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان دختر آملی امروز با هشت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور واقع در استان خوزستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این اعزام با همكاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه آمل انجام شد، خاطرنشان کرد: در این مرحله از اعزام 280 نفر دانش‌آموز به همراه عوامل اجرایی جمعا 320 نفر و همچنین راویان جهاد و شهادت در هر اتوبوس جهت روایت‌گری به مدت 5 روز از سپاه آمل به مناطق جنگی اعزام شدند.

فرمانده سپاه آمل با تشریح این برنامه عظیم فرهنگی تصریح کرد: در این برنامه دانش‌آموزان از یادمان‌های شهدای هویزه، شلمچه، یادمان شهدای طلاییه و اروند كنار بازدید و در اردوگاه شهدای مازندران اسکان پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینكه اردوی راهیان‌نور حركت بزرگ فرهنگی است، متذکر شد: این برنامه در سطح شهرستان با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در بین نسل جوان و دانش‌آموزان اجرایی می‌شود تا از نزدیک قدم‌گاه و محل عروج شهدا را مشاهده و درک کنند که چرا انقلاب اسلامی با همه پیشرفت‌ها  مدیون خون شهدا است.

 

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب

 علیرضا دانشی با تأکید بر ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب، اظهار داشت: اگر دانش افراد در کسوت‌های مختلف به روز نشود همچون آب و سرابی خواهند بود که پس از مدتی به دلیل عدم سیالیت علمی از بین خواهد رفت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: اهمیت کسب علم برای مناطق نفتخیز جنوب به دلیل گستردگی حوزه عملیات و تنوع مأموریت‌ها بیش از سایر دستگاه‌هاست؛ از وجهی دیگر این مجموعه بنگاهی اقتصادی نیز به شمار می‌رود و باید براساس منطق اداره شود.

او بر ضرورت اهتمام مدیران و کارکنان در علم آموزی تاکید کرد و افزود: دین و شریعت برای طلب علم جایگاه ویژه‌ای قائل است، به طوری که در آموزه‌های قرآنی نیز ارزش انسان به دانش او ذکر شده.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود که مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اهتمامی ویژه‌تر و تلاشی مضاعف‌تر در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان بکوشد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب